Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO Bows on bows on bows! How to add them to your everyday outfit: http://t.co/WM192GEjyf

16 HOURS AGO Don't get rid of your summer shorts yet! Style 'em into fall with these tricks: http://t.co/Xp7R765Nre

17 HOURS AGO A clean closet = a happy closet. A happy closet = tons of awesome outfits. Here's your plan: http://t.co/hwsRJ4DMlC

 

sponsored links

mariaheartsyou's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Gemini
  2.   i can't decide.
  3.   5 &15
  4.   Pink :P
  5.   little bro, paulie
  6.   miley cyrus sort of.. but idk lol
In A Nutshell...
  1.   art
  2.   listen to music & play the drums :D
  3.   ummm idk lol
  4.   hanging out w my family and friends :)
  5.   shih tzu, candie and fish, slim shady
  6.   i can tell her anything and we're alike in so many ways :)
  7.   chocolate covered strawberries!!!!! and raw chocolate chip cookie dough yum!
  8.   toast. now that's legit. *thumbs up* and occasionally pasta...
  9.   the beach and Hershey Park, Pennsylvania!
My Faves…
  1.   uhh..... what i like about you! garyisbeast. werd.
  2.   Rocky and the karate kid. and my big fat greek wedding!
  3.   MY CHEMICAL ROMANCE.<33333333333333
  4.   twilight; new moon; eclipse; breaking dawn
  5.   wii fit
  6.   ashley benson
Style Sense
  1.   leather jacket, black converse sneakers
  2.   Juicy Couture, Abercrombie & Fitch, Hollister
  3.   bubble gum by philosophy
  4.   mascara
  5.   skinny jeans :D
Guyville
  1.   yes and maybe... ;)
  2.   hmmm....2
  3.   cute, nice, funny & sweet :)
  4.   Gerard Way! <333 also Frank Iero, Mikey Way, Bob Bryar, Ray Toro, Alex Gaskarth, Taylor Lautner and Andy Biersack :D
Daydreams
  1.   drummer
  2.   new york city
  3.   Italy, Hawaii, Jamaica and the Bahamas!
  4.   buy stuff!
  5.   "One day your life's gonna flash before your eyes. Make sure it's worth watching." -Gerard Way <3
Either…Or
  1.   night owl def haha
  2.   actually, i'm more of a chocolate chip cookie dough type of person. =]but chocolate.
  3.   righty!
  4.   uhh... dvd? =)
  5.   TOTAL neat freak.
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      running
  2.   tennis and swimming
  3.   My Chemical Romance <3, Escape the Fate, Green Day, Black Veil Brides, Falling In Reverse, Red
  4.   take it easy and drink water before and after you exercise. also, drink during too if you get thirsty, cuz then you might get dehydrated.
  5. Goal Girl
      just to be healthier in general
  6.   strength
  7.   i'm not really sure...
  8.   not sure again.... derek jeter is cute tho!
  9. Tasty Eats
      fruit salad yum! and rice cakes with nutella:)
  10.   pasta! my fam has it for dinner it every sunday
  11.   walk away from the cabinet with the junk food and eat something healthy :)
  12.   pretty much anything
  13.   idk... it depends on the situation
  14.   yes!!!!!!
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 

What’s your go-to back to school shoe?




 
 

Life moves fast...

 
 
But here's a book that'll help you keep up.
CLICK HERE to win the NIV Teen Study Bible!  

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links