Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

3 HOURS AGO How to master the half moon mani đź’…http://t.co/me1lXQP4855

6 HOURS AGO Prim AKA @WillowShields just joined the Dancing with the Stars cast: http://t.co/GXY88ro771

7 HOURS AGO Yup, someone got suspended for trying to lose a basketball game on purpose: http://t.co/4sVOQLuwc9

 

sponsored links

mebgirl12's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Sagittarius
  2.   funny, disorganized, caring
  3.   5 or 6
  4.   PURPLE and BLUE!!!! (and light melon green)
  5.   younger sister and older brother
  6.   idk.. maybe selena??? a little bit??
In A Nutshell...
  1.   hmmm.... does lunch count?? :D i guess espanol..
  2.   read, text my friends or listen to music
  3.   softball ( I'm a pitcher on the school team)
  4.   homework :( , texting my friends, watching a movie or listening to music
  5.   dogs ( I already have two mini schnauzers: they're so cute!)
  6.   she's hilarious
  7.   probably mcdonalds (ik its not the healthiest)
  8.   beaded jewelry and cookies!!!
  9.   Florida or Cape Cod
My Faves…
  1.   american idol, launch my line, project runway, i love them all!!!
  2.   Legally Blonde, love guru, or the proposal
  3.   JUSTIN BIEBER!!! duh!
  4.   the twilight series and the immortals series (i recommend them both)
  5.   any game on my itouch or guitar hero
  6.   demi lovato or selena gomez or taylor swift
Guyville
  1.   Nope
  2.   1: justin bieber!!!
  3.   talented, funny, sweet... so in other words..... justin bieber!
  4.   again... Justin!!
Daydreams
  1.   being a famous actor, singer, clothing designer or author!!
  2.   somewhere warm like in Florida, georgia, carolinas or california but i'd probably miss the snow!!
  3.   going back to st. thomas in the bahamas (i liked atlantis too!!)
  4.   make my dream of becoming famous a reality, get VIP tix to a justy biebs concert, go on a vacay w/ my besties, or buy my family a dream house (or all of the above!!)
Either…Or
  1.   night owl
  2.   chocolate!!!!!!!!
  3.   righty
  4.   DVD
  5.   hmmm... is there an "in between"? yeah.... that's me!
My Healthy You Profile
  1.   softball
  2.   justin bieber, flo rida, demi lovato... theres a bunch!
  3.   music (and money! lolz!)
  4. Tasty Eats
      apples and peanut butter
  5.   fettucini alfredo or pasta salad (my mom makes the best!!!)
  6.   friendship (been there done that!)
  7.  
  8.  
 
comments powered by Disqus
 
If you could have all your besties over for a party this weekend what kind of theme would your party have?



 
 
X

Score some swoon-worthy reads!

 

Win a cute new collection in our 

Books We're Crushing On giveaway!

CLICK HERE to enter...

 
Posts From Our Friends

sponsored links