Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

5 HOURS AGO RT @crystalalma: HEY HEY! My mixed chicks review is upppp! Check out @girlslifemag for the deats! http://t.co/SGrbIiUK5U 💆🏾💁🏾💖 http:/pic.twitter.com/WsdyrnFnG7t.co…

6 HOURS AGO Reason #427 why #GLfashbash is going to be amazing this year? This guy 👉�@Spencermusic1c1. See ya on 8/8 in Baltimorepic.twitter.com/UDWNpqFIGSGS

7 HOURS AGO We had a blast sharing internship advice (like this!) at the #InternQueenParty DC tonight. #Chicago, you're next! https://t.co/GIv46eETBy

 

sponsored links

mini_girl's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   ...
  2.   Random, wacky, pretty. :D
  3.   3
  4.   Light Blue.
  5.   I have one older brother :(
  6.   Lady Ga ga... everyone says I look just like her. lol.
In A Nutshell...
  1.   chorus and drama
  2.   school theater performance rehearsal
  3.   soccer!
  4.   facebook, hanging out at the library, extra curricular activities.
  5.   My pet chinchilla :D
  6.   She's FUNNY!
  7.   scones :)
  8.   music!
  9.   New York! It's soo fun :D haha.
My Faves…
  1.   The Soup.
  2.   Across the Universe.
  3.   Evanessance (sp?) lol.
  4.   Twilight.
  5.   hmm... I don't really like video games.
  6.   :D Demi Lovato
Style Sense
  1.   Again, Demi Lovato (she's amazing!)
  2.   hmm... Well I like Gap, North face, and Plato's closet. (plato's closet's a retail store, but it has some cute clothes!)
  3.   hmm... don't really wear lipgloss :/
  4.   well, I like making my eyes pop (they're pretty :D haha) so probably like, mascara or eyeliner...
  5.   my awesome puffy hats :) lol.
Guyville
  1.   no :( I'm too... Idk!
  2.   1 :D
  3.   Edward Cullan! lolz
  4.   hmm... I don't crush on celebs that much. Justin Bieber maybe?
Daydreams
  1.   Singer and Actress! *_*
  2.   Hollywood California :D
  3.   well... I'd like to go to the most expensive hotel in the world! what's it called? Burj al Arab or something?
  4.   get a house in hollywood! lolz. And go shopping in Paris :)
  5.   Follow your dreams...
Either…Or
  1.   night owl. So much more peaceful :)
  2.   Chocolate... yummy.
  3.   righty :D lolz
  4.   theater!
  5.   Neat Freak!
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      hmm... I like Dance and Yoga.
  2.   soccer! again! haha.
  3.   well, anything by Demi Lovato, Rihanna, Avril Lavigne, Lady Ga Ga, Taylor Swift, Evanessance, and I'm really into M.I.A Paper Planes right now...
  4.   Drink water! Hydrated skin is happy skin hhahahhahaha.
  5. Goal Girl
      hmm... get a better diet.
  6.   getting enough sleep :D lol.
  7.   thinking of the future...
  8.   well, Jennette McCurdy Isn't really known as an athlete, but she's one heck of a singer actress and ice skater...
  9. Tasty Eats
      ooh, I like canned chicken mixed with celery and Mayo. lolz. that's healthy right? Idk. I have a super high matabolism so...
  10.   Pizza :)
  11.   eat 'em. hahaha.
  12.   hair! I have very lovely, long, healthy, blonde hair.
  13.   boys...
  14.  
  15. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
You let her BFF borrow your fave top for a party last Saturday but when she returns it, it looks nothing like the top you remember buying. It has holes, stains and only one shoulder. What do you say to your gal pal?


 
 
X

*Win* a trip to meet R5's Rydel Lynch!

 

Want to rock your life this year? Check out Rydel's new guide to fashion, fitness, friends, fun (and everything else!) and CLICK HERE for your chance to meet her.

 
Posts From Our Friends

sponsored links