Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

10 HOURS AGO You know you wanna wear a sweater on Thanksgiving...here's how to rock it: http://t.co/hhSGNIzUT6

13 HOURS AGO Need a style upgrade? Enter to win a pair of @mirabellagirl slouchies for your UGG boots: http://t.co/ggzprnMsbF

14 HOURS AGO Now even shy girls van get their flirt on: http://t.co/UCVNh5a7Wx

 

sponsored links

mushbaby's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Capricorn
  2.   Funny, Amazing(im NOT stuck up! its an inside joke haha) and outgoing
  3.   4, 11, 12, 19, 24
  4.   Pink!!!!
  5.   4 brothers, 1 sister
  6.   idk
In A Nutshell...
  1.   English
  2.   Hang out with my friends, and do volleyball
  3.   Volleyball♥♥ baseball, kickball, softball
  4.   anything fun, mainly hanging out with my friends
  5.   ALL OF THEM!! thers no way i could pick just one!
  6.   i can tell her anything!!! and she always listens even if its something stupid
  7.   watermellon♥♥
  8.   cardbord box houses : )
  9.   Oshkosh, Disney, or New Jersey
My Faves…
  1.   Jersey Shore
  2.   Cars!!! xP
  3.   Okay, band-He is We, and Artist-Cody Simpson
  4.   the books 11,12, and 13 and 13 plus 1
  5.   Halo 3 lol its the only one i know how to play
  6.   Megan Fox!
Style Sense
  1.   I have a lot, but I try and keep it 100% me
  2.   Hollister. Period Over And Out.
  3.   Pina Collada
  4.   eyeliner!!!!!♥♥♥
  5.   My black gym shorts ferrsure.
Guyville
  1.   Yes and No
  2.   one love =)
  3.   Honest, cute, and i could always tell him anything and he wouldn't flip out
  4.   Cody Simpson, Justin Bieber
Daydreams
  1.   Singer
  2.   Los Angeles, California
  3.   to go back to the ocean in New Jersey
  4.   lend it to my family to keep a roof over their heads, donate some and keep some.
  5.   "It's all good, even when it's not." "You were born and original, don't die a copy"
Either…Or
  1.   night owl
  2.   chocolate
  3.   righty
  4.   theater
  5.   ihh both. I can be a slob but I get sick of it so I have 2 clean it haha
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      not trying to work out, just like outside in the summer playing sports or tag with my friends
  2.   Volleyball or baseball, or kickball
  3.   i have TOO MANY! haha i love Iyiyi, Letting Go, Overboard, Your Love and so many more!
  4.   Just have fun doign it, cuz you dont wanna do something your gonna dread
  5. Goal Girl
      eat a little more healthier, i eat healthy already, but i let myself go at times lol
  6.   my daily workout routine
  7.   anyone who tries to motivate me
  8.   Michael Jordan!
  9. Tasty Eats
      Fruits
  10.   ...idk
  11.   ask someone to hide it from me somewhere where I can't get it :-p
  12.   anything!!!
  13.   boys :p
  14.   YES!!!!
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
Happy Thanksgiving! What are you most thankful for?


 
 
X

Love reading? Want to start an awesomely edgy new series?

 

We're kicking off our Lunar Chronicles Book Club with Cinder, the first story in this futuristic series with a fairytale twist. 

 

CLICK HERE to join the club...and you could win your pick from the Chronicles—including Fairest, the newest novel to hit shelves.

 
Posts From Our Friends

sponsored links