Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO OMG you gotta check out this #GLgirl's aw-worthy moment: http://t.co/LW6gdod3ZC

2 HOURS AGO So this kid got in trouble for recording himself being bullied?... #IsThisRealLife: http://t.co/rLcLyzslyP

3 HOURS AGO 3 spring staples to spuce up your wardrobe: http://t.co/ehFqBNyswI

 

sponsored links

omgitslauren1411's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   pices
  2.   awsome!
  3.   14 11 19 37 73
  4.   seafoam green
  5.   ... i really dont like them
  6.   Hayden Pentier
In A Nutshell...
  1.   astromny
  2.   computer. volleyball. haha im a volleyballer
  3.   football. soccer.VOLLEYBALL!!
  4.   stuff with friends
  5.   idk.
  6.   shes soooooo funny
  7.   chicken basket from DQ. lol
  8.   outfits
  9.   Tennesse
My Faves…
  1.   The Scret Life of an american teenager, scrubs
  2.   mean girls
  3.   three days grace
  4.   twilght, even though im not even done with it
  5.   animal crossings wild world
  6.   britney spears--no joke.
Style Sense
  1.   anything i see
  2.   Holister. Delias
  3.   yummy?
  4.   cover up!!!!!!
  5.   cholthes, camis and shirts
Guyville
  1.   yes, no
  2.   1
  3.   funny, romantic, allways there for me , cute
Daydreams
  1.   peditriton-anything medical with no shots.
  2.   Houstin, LA or a small town
  3.   get some clothes, put it away
  4.   Confidence, is walking out the door, with a smile.
Either…Or
  1.   both (ugh)
  2.   Chocolate
  3.   Righty
  4.   Flick
  5.   or/
 
comments powered by Disqus
 
We're on a serious sneaker kick this sec. What's your fave off-the court style?



 
 

A magical mission

 

 

In The Mark of the Dragonfly, Piper embarks on a dangerous journey to save a young girl. CLICK HERE for all the details—plus share your story to win a copy of this epic tale. 

 
Posts From Our Friends

sponsored links