Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

9 HOURS AGO The #wanderlust is real this week, Virgos. ♍️♍️♍️ http://t.co/XNPFLQEGhP

10 HOURS AGO More than a little jealous of GL editor Kelsey...at least she's reppin' @rydelR5 and the music issue! #beachlife http://t.co/i09Ieh3XKZ

11 HOURS AGO #Poll time! Fill in the blank: I would *literally* do anything to meet ____________.

 

sponsored links

omgitslauren1411's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   pices
  2.   awsome!
  3.   14 11 19 37 73
  4.   seafoam green
  5.   ... i really dont like them
  6.   Hayden Pentier
In A Nutshell...
  1.   astromny
  2.   computer. volleyball. haha im a volleyballer
  3.   football. soccer.VOLLEYBALL!!
  4.   stuff with friends
  5.   idk.
  6.   shes soooooo funny
  7.   chicken basket from DQ. lol
  8.   outfits
  9.   Tennesse
My Faves…
  1.   The Scret Life of an american teenager, scrubs
  2.   mean girls
  3.   three days grace
  4.   twilght, even though im not even done with it
  5.   animal crossings wild world
  6.   britney spears--no joke.
Style Sense
  1.   anything i see
  2.   Holister. Delias
  3.   yummy?
  4.   cover up!!!!!!
  5.   cholthes, camis and shirts
Guyville
  1.   yes, no
  2.   1
  3.   funny, romantic, allways there for me , cute
Daydreams
  1.   peditriton-anything medical with no shots.
  2.   Houstin, LA or a small town
  3.   get some clothes, put it away
  4.   Confidence, is walking out the door, with a smile.
Either…Or
  1.   both (ugh)
  2.   Chocolate
  3.   Righty
  4.   Flick
  5.   or/
 
comments powered by Disqus
X
 
Classes are quickly coming to a close and now's the time to hit the books. What are your best study spots?
 



 
 

Design your dress with Duck Tape for a chance to win $10,000

 

Wanna stick out at prom? Check out Duck Tape's #StuckAtProm scholarship contest for a chance to show off your ah-mazing design skills! More than $50,000 in scholarships is up for grabs—CLICK HERE for deets.

 

 
Posts From Our Friends

sponsored links