Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

2 HOURS AGO #PalProbz: Is your BFF going all Regina George on you?: http://t.co/qPIEW3byeo

3 HOURS AGO New season, new trends! This summer makeup is HOT 🔥🔥�http://t.co/3sN4bA8Qw3Qpic.twitter.com/5eCxTH2wlgwlg

4 HOURS AGO Did you miss out on last week's celeb gossip?: http://t.co/NGlptbeB8T pic.twitter.com/tBZfUpuVL6

 

sponsored links

peachiekatlover's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   libra
  2.   hilarious, pretty, and "a beast"!!!
  3.   13
  4.   NEON PINK!!!!!! and just about anything zebra!
  5.   lil sis (10)
  6.   idk!!!!!
In A Nutshell...
  1.   (not counting lunch) BAND!!!!! (yes im a band geek)
  2.   TXT!!!!!!!!!!!! talk on the phone! & do hw.
  3.   swimming & tennis!!!!!
  4.   txting! hanging out with my bffs! shopping!
  5.   llama or zebra!(there is a mix! look it up on google images!)
  6.   she's trustworthy! iv known her 4ever!!!
  7.   idk... i like most foods, hard 2 pick 1...
  8.   frappuccinos
  9.   florida!!!!! but i really wanna go 2 europe!!!
My Faves…
  1.   iCarly! hahaha! and phineus and ferb! (i act like I'm 5)
  2.   NEW MOON!!!!! DUH!!!!!!
  3.   idk... lots of people!
  4.   1- Breaking Dawn 2-Twilight 3-Eclipse 4- New Moon
  5.   beatles rock band (if anything. i usually txt.)
  6.   ME!!!!!!!!!!!!!!!! haha! jk!
Style Sense
  1.   GL mag usually gives me my best ideas...
  2.   aeropostale, Abercrombie, Hollister, Claires, American Eagle, Hot Topic, 5.7.9.
  3.   vanilla or watermelon! one time i mixed them, it was perty gud!
  4.   mascara!!! eye shadow!!! lip gloss!!!
  5.   My cute yet casual dresses!!! :)
Guyville
  1.   yes & nah! single! :P
  2.   1. he doesn't like me back and I'm crushed but im good! :)
  3.   romantic, hot, sporty, compliments me lots!
  4.   taylor Lautner!!!!! :D
Daydreams
  1.   interior designer or photographer or actress or singer
  2.   idk. somewhere in california, florida, or NYC
  3.   tour of europe with spas in every 5 star hotel i stay @!
  4.   buy stuff 4 me & my friends & fam. donate the rest 2 charity
  5.   "And so the lion fell in live with the lamb" -Twilight
Either…Or
  1.   night Owl!
  2.   cHOCOLATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3.   righty! (im normal in that way)
  4.   both!
  5.   def not a slob but i woodent go as far 2 say "neat freak"
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      swimming 4 laps choice/running a mile
  2.   swimming/tennis/cross country
  3.   anything upbeat with a fast tempo!!!!!
  4.   ALWAYS STRETCH ARM MUSLES B4 PLAYING TENNIS!!!
  5. Goal Girl
      become a faster runner and swimmer by the end of the summer!
  6.   relaxing! (4 once!)
  7.   music and friends!!!
  8.   Michel Phelps! i <3 him!
  9. Tasty Eats
      idk! yogurt with granola?
  10.   idk! anything my mom makes that isnt spicy or fish or peanut involved!
  11.   grab cherry or vanilla coke, a chocolate something, and doritos! (im small & need 2 gain weight)
  12.   guys, friends, school, growing up, just about anything & il try my best 2 help!
  13.   guys and stuff... EVERYTHING!!!!!
  14.   yes!
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
X
 
The girls of Pretty Little Liars all have awesome style, but which Little Liar's wardrobe are you just dying to snag?



 
 

Win it: Splash into summer with *free* books every day this June!

 

 

So. Many. Reads. To. Win.

GL's Beach Blanket Book Club is back—and we've got over 51 books for you to score this month! CLICK HERE to check 'em out. 

 
Posts From Our Friends

sponsored links