Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

2 HOURS AGO #DailyGiveaway! 3 go glam from lips to tips with @paulfranktweets’s makeup set from @MichaelsStores: http://t.co/XrbLQcGrR7

3 HOURS AGO Sleep easy: 5 easy tips to kick your night owl habits for good!: http://t.co/akrP1wN0sQ

16 HOURS AGO Setting the alarm to wake up for school tomorrow *crying a little inside*

 

sponsored links

photographygirl1497's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Pices!!(=
  2.   silly, outgoing, and fun-loving
  3.   ummm i dont think i have one?
  4.   Purple!! :D (in fact, i'm wearing a purple shirt now!)(=
  5.   older bro, michael; older sis, megan! yep im the babyy!!!
In A Nutshell...
  1.   English(= its my best subject!
  2.   gymnastics! =D
  3.   play: gymnastics, watch:baseball!
  4.   chillin with my homies or being lazy at home
  5.   don't have a pet(CURRENTLY) so the number one animal i ah-dore are penguins!
  6.   she's quirky and funny and totally gets me!(=
  7.   spaghetti!! =D
  8.   food(nothing specific, im just a good cook in general) =)
  9.   gatlinburg, tennessee
My Faves…
  1.   Pretty Little Liars, fo sho!
  2.   Titanic <3 =)
  3.   its actually kind of a mixture of people
  4.   any pretty little liars book; i always get in trouble for reading in school =P
  5.   just dance 2, yeah baby!
  6.   uh i dont really know?
Style Sense
  1.   Shay Mitchell
  2.   Aeropastale, American Eagle, or Rue21
  3.   Vanilla(=
  4.   Mascara, foundation, eyeliner
  5.   Um, my clothes?
Guyville
  1.   Yes i have, and currently no =\
  2.   1
  3.   funny, great to hang out with, basically your best friend, and sweet!(=
  4.   Gregg Sulkin
Daydreams
  1.   Photography!(=
  2.   hmmm idk
  3.   Hawaii! sounds cliche but hey, i wanna go!(=
  4.   shop til i drop(=
  5.   when life gives you lemons, make grapejuice and have them wonder how you did it ;)
Either…Or
  1.   Night Owl(you cannot get me up in the morning)
  2.   Vanilla
  3.   Righty!
  4.   Movie in a theater!
  5.   Neat Freak
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      ???
  2.   gymnastics!!
  3.   idkk
  4.   keep going, even when it gets tough!
  5. Goal Girl
      ?
  6.   ?
  7.   my mum
  8.   idk...?
  9. Tasty Eats
      fruit salad! =D
  10.   hmmm idk
  11.   leave the kitchen ;)
  12.   anything
  13.   anything
  14.   YEAH!
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
What can you be found doing after school?



 
 
X

Win fall faves...

 

 

Attention, fashionistas: It's our annual

Fab Fall Finds giveaway! CLICK HERE to check

out the gear...and enter to grab it for yourself!

 
Posts From Our Friends

sponsored links