Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO Onesies just got fancy: http://t.co/Ufd8iLPxcQ

2 HOURS AGO We saw @TheVampsband and @AustinMahone in concert and here's what happened: http://t.co/nmSus7TF1a

3 HOURS AGO 7 fun flicks that prove that school isn't so bad: http://t.co/YVVX0Jy6vn

 

sponsored links

photographygirl1497's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Pices!!(=
  2.   silly, outgoing, and fun-loving
  3.   ummm i dont think i have one?
  4.   Purple!! :D (in fact, i'm wearing a purple shirt now!)(=
  5.   older bro, michael; older sis, megan! yep im the babyy!!!
In A Nutshell...
  1.   English(= its my best subject!
  2.   gymnastics! =D
  3.   play: gymnastics, watch:baseball!
  4.   chillin with my homies or being lazy at home
  5.   don't have a pet(CURRENTLY) so the number one animal i ah-dore are penguins!
  6.   she's quirky and funny and totally gets me!(=
  7.   spaghetti!! =D
  8.   food(nothing specific, im just a good cook in general) =)
  9.   gatlinburg, tennessee
My Faves…
  1.   Pretty Little Liars, fo sho!
  2.   Titanic <3 =)
  3.   its actually kind of a mixture of people
  4.   any pretty little liars book; i always get in trouble for reading in school =P
  5.   just dance 2, yeah baby!
  6.   uh i dont really know?
Style Sense
  1.   Shay Mitchell
  2.   Aeropastale, American Eagle, or Rue21
  3.   Vanilla(=
  4.   Mascara, foundation, eyeliner
  5.   Um, my clothes?
Guyville
  1.   Yes i have, and currently no =\
  2.   1
  3.   funny, great to hang out with, basically your best friend, and sweet!(=
  4.   Gregg Sulkin
Daydreams
  1.   Photography!(=
  2.   hmmm idk
  3.   Hawaii! sounds cliche but hey, i wanna go!(=
  4.   shop til i drop(=
  5.   when life gives you lemons, make grapejuice and have them wonder how you did it ;)
Either…Or
  1.   Night Owl(you cannot get me up in the morning)
  2.   Vanilla
  3.   Righty!
  4.   Movie in a theater!
  5.   Neat Freak
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      ???
  2.   gymnastics!!
  3.   idkk
  4.   keep going, even when it gets tough!
  5. Goal Girl
      ?
  6.   ?
  7.   my mum
  8.   idk...?
  9. Tasty Eats
      fruit salad! =D
  10.   hmmm idk
  11.   leave the kitchen ;)
  12.   anything
  13.   anything
  14.   YEAH!
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
What is your absolute fave holiday?



 
 

Life moves fast...

 
 
But here's a book that'll help you keep up.
CLICK HERE to win the NIV Teen Study Bible!  

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links