Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

12 HOURS AGO 20 tricks for squashing school stress: http://t.co/kUvA73dtXa

13 HOURS AGO How to deal with untrue and embarrassing rumors: http://t.co/pNgcaDsOup

13 HOURS AGO 5 fall inspired smoothies to try now http://t.co/oJExccTLYu

 

sponsored links

pinay_tears_never_lie's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Cancer....kinda borderline ya know like on da last day so i have traits of leo and cancer wow aint dat interesting????
  2.   sexxi emo loveable
  3.   7 and 11 no connection to dat lil store.....
  4.   RAINBOWSSSSSS!
  5.   1 lil sis
  6.   .....me....im a celebrity in my own lil world
In A Nutshell...
  1.   band....BAND GEEK PRIDE
  2.   eat
  3.   football
  4.   hanging wit friends listening to music yea.....
  5.   doggy
  6.   open minded and accepting in how ive changed over the yrs
  7.   AZN or MEXICAN
  8.   loveeee hahaha jk jk jk jk lolz nah i dunno ppl laugh i guess?
  9.   disneyland!!!! heck yesss
My Faves…
  1.   i dunno i like shows on mtv and vh1 oh i love SCRUBS
  2.   spirited away....disturbia.......whinnie da pooh.....cinderella story
  3.   Cute is what we aim for
  4.   .....i read alot so dats a toughie
  5.   guitar hero!!!!!
  6.   ....
Style Sense
  1.   ????? i dun really care
  2.   uhhhhhh zumiez?
  3.   nuttin citrus....ya noe like orange or lemon bleh!
  4.   eyeliner or lipgloss
  5.   skinny jeans alll the wayy man
Guyville
  1.   umm yea i did i really still luv him but right now my life is kinda overwhelming so we just chillin as friends for now....yea we'll prob get bak 2gether
  2.   2 thanks
  3.   why do yoo just assume im straight? cuz wat if i want a princess too? huh? u discriminating?!?!?!? lol jk jk but yea i am bi and my perfect significant other....is just sum1 who is dem self
  4.   tila teqila? i dont tink i spelled dat right sorry i tired
Daydreams
  1.   poet...singer...actress....dancer
  2.   where i am now
  3.   .... japan or da phillippines or china.... i dunno DISNEYLAND IN HONG KONG
  4.   help my family
  5.   pinay pride? dont judge? never eat yellow snow? dont go cross eyed too long cuz it could get stuck? dont lick a frozen pole?
Either…Or
  1.   night babe all da wayy
  2.   coffee
  3.   right
  4.   bofffff
  5.   in da middle
 
comments powered by Disqus
 
Which bag do you like best for carrying your books?



 
 
X

Stand up to bullies...and win!

 

 In Unfriended, Truly deals with digital drama. Will she save her friendships...or block her new besties for good? CLICK HERE to share how you stand up to bullies for a chance to win!

 
Posts From Our Friends

sponsored links