Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

13 HOURS AGO How to obtain the perfect set of brows: http://t.co/HlXQKzJAuF

16 HOURS AGO The best ways to save our skin from that awful sunburn! http://t.co/Coe1hz7em8

17 HOURS AGO Real girls tell us how we can deal with food allergies! http://t.co/u9c0AX6l6C

 

sponsored links

sarcasm23's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Capricorn
  2.   Sarcastic, funny, and bookworm (or so i'm told:])
  3.   23!!!
  4.   Green! Green, green, green! Bright green, like....like...John Deere green!
  5.   I have a half sis, but she's like my real sister. She's, what, six years older than me.
  6.   Um....none, I suppose? Totally unique.
In A Nutshell...
  1.   Reading. Def reading. Only because I sit by some of my friends and the teacher is cool. Or...is lunch a subject? lol
  2.   Joke! Hey, it counts, right? haha!
  3.   Volleyball! I loooove v-ball. I'm a power server!
  4.   Everything? Nothing? Depends on the weekend.
  5.   Dogs....puppies and dogs. But I love all animals!
  6.   She's insane, like moi!
  7.   Hmm....boiled crawfish...yeah, or french fries! And I looove gummy candy--'specially Sour Patch! (Can anyone tell I'm not a health nut???)
  8.   Noise. Oh! Are we talking, like, brownies? I like to lick the bowl... :P
  9.   Italy! Only been there once, but hey, it rawked! If not that, then...Florida, I suppose.
My Faves…
  1.   NCIS! Whoo!
  2.   Sweet Home Alabama! All time fave! But I like Men in Black, Where the Heart Is, and the Pirates Of the Caribian too.
  3.   Love and Theft, Taylor Swift, Rascal Flats, Nickleback....I like a variety.
  4.   Hmm...I have a lot...Twilight, maybe, or Little Women...or Harry Potter.... Morganville Vampires...
  5.   Nancy Drew! Love it!
  6.   Taylor Swift! Or maybe Sandra Bullock....
Style Sense
  1.   Anyone who masters looking cool but it comfortable at the same time. And not extremely perky and girly.
  2.   Aero, I guess. Or Kohl's. Or Walmart. Or Academy.
  3.   Er....pink grapefruit??? I don't know.
  4.   Eyeliner (even though I'm rarely allowed to wear it...)
  5.   Jeans, most definately.
Guyville
  1.   Like, a for real BF? No. If we're talking just the kind you have in fourth grade? Yes. Do I have one now? Um, no.
  2.   One. But I'm intrigued by another guy....maybe because I just don't get him....
  3.   Well...he's gotta be funny, and able to take sarcastic jokes. And he's gotta be sweet, even if it's hidden under a bad-boy exterior. And....well, I'm not completely sure. Letcha know when I find him. :)
  4.   Tom Felton!!!! ♥ But Taylor Lautner's my AMAZING. And yet, Steven Strait is one of the hottest guys to walk the earth....does that narrow it down? lol
Daydreams
  1.   I really haven't thought about it. Writer, maybe? I love writing. Or something to do with animals.
  2.   Right where I'm am. But I'm not telling you where that is. ;) Southern State, though. Shaped like a boot.
  3.   Hmmm...Britain, and meeting Tom Felton while I'm there! :D No, not really. I dunno--somewhere cool. As in, temperature wise.
  4.   Donate some to charity, 'cuz I'm a nice person. Then...buy me...several things I want.....then a plane ticket to Britain to meet Tom Felton! Lol, no, but that would be way cool. I'd probably save a lot of it.
  5.   "A positive attitude may not solve all of your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." lol and my latest favorite, "Sometimes we build up walls, not to keep people out, but to see who cares enough to break them down."
Either…Or
  1.   Night Owl!
  2.   Chocolate!
  3.   Righty!
  4.   Theater!
  5.   Um...somewhere in between! lol
 
comments powered by Disqus
 

Your sweet tooth needs to be satisfied, what are you craving?




 
 

Do You Know Who You Are?

 

Quizzes, questions, activities, thought-provoking

quotes and major wisdom—you'll find it all in this

guided journal just for girls like you.

 

CLICK HERE to take the quiz!

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links