Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO We loved having you! RT @RPCSTweets: Thanks @girlslifemag for an awesome day at #GLRockYourLife pic.twitter.com/WAaHZyV8CM

2 HOURS AGO *SO* impressed! RT @riekerr5: @girlslifemag I DREW @rydelR5 pic.twitter.com/cSecbfvORu

3 HOURS AGO The ten worst things a dude can say to a girl: http://t.co/psObMxqh0e #rude #noiamnotonmyperiod #thankyouverymuch

 

sponsored links

skinny jeans*'s Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Gemini
  2.   crazy-fun-weird:)
  3.   not my lucky but my favorite # is 13
  4.   black
  5.   charles
In A Nutshell...
  1.   lunch. haha and art
  2.   umm.. eat?
  3.   drawing-computer-reading-hanging wit friends
  4.   my bulldog tuffy (shes the one in the pic)
  5.   i got lots- and they're all crazy
  6.   spaghetti (ha i can spell it!)
My Faves…
  1.   edward scissor hands
  2.   slipknot- a lot of rock, metal,emo bands
Style Sense
  1.   my skinny jeans*
  2.   Hot Topic
  3.   lol what if i ate them? that would be creepy
  4.   black liquid eyeliner
  5.   my hot topic super skinny jeans* and vans
Guyville
  1.   u have no idea how sad i am. My mom found out i had a BF.. that was bad
  2.   1... sigh
  3.   i already found him and he's to amazing to explain.
Daydreams
  1.   artist
  2.   buy clothes-shoes-MUSIC!!-other stuff
  3.   bright eyes and death cab for cutie song lyrics
Either…Or
  1.   i love to sleep
  2.   choco
  3.   right- lefts are cool though
  4.   both- depends on mood
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      basketball or other sports
  2.   basketball
  3. Goal Girl
      to do 100 situps each night
  4.   ummm nothing. im a bad girl hehe
  5.   michael phelps- idk how to spell it
  6. Tasty Eats
      pears-grapes
  7.   eat them duh... not really heathy is it
  8.   anything! ill tell you everything i know
  9.   hmm anything?
  10.  
  11. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
X
 
What subject do you know you're gonna ace this year?
 
 




 
 

*Shine* this season with the Fresh Spring Picks giveaway

 

Have your best spring yet with our amazing bounty of books and beauty products. 

CLICK HERE for your chance to win it!

 
Posts From Our Friends

sponsored links