Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

8 HOURS AGO zzz zzz zzz *wake up to drink a glass of water because thirsty always happens at 2am* zzz zzz

9 HOURS AGO Because taking notes is infinitely more chic when your polish matches your pen: http://t.co/BePRfRcK6M #manimonday

10 HOURS AGO We feel *exactly* the same way! RT @PeytonatorWorld: @girlslifemag @PeytonList OMGOMGOMGOMG

 

sponsored links

smallfry120's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   16 and 21
  2.   turqiouse, neons, and black. xD
  3.   2 older bros, Chris and David
  4.   hehe. no.
In A Nutshell...
  1.   Band Band Band Band Band
  2.   Play drums....homework? lol
  3.   Marching Band ;D
  4.   anything!
  5.   I love my Basset Hound Gracie!
  6.   she's totally fun!
  7.   hmmm...I'll really eat anything edible! xD
  8.   ....friends? friendly bantering? lol. idk
  9.   .................i'm not sure.
My Faves…
  1.   GLEE!!!!!, Pretty Little Liars,
  2.   Blades of Glory (mean girls, and 17 again!)
  3.   Paramore! I also like Cute is What we Aim for, Owl City, The Maine, Red Jumpsuit apparatus, Boys Like Girls, All Time Low, and a bunch of old rock bands, but i don't wanna take up a lot of room!
  4.   hmm............I love all books!!!!
  5.   i'm not much into vid games, but i do love Rhythm Heaven and ZELDA
  6.   idk! lol
Style Sense
  1.   idk! Myself? lol
  2.   HotTopic!
  3.   i'm not much for lipgloss. anything yummy- i end up licking it off anyways. lol
  4.   Mascara :P and chap stick XD and a wee bit of blush and SOMETIMES eyeshadow
  5.   clothes!?
Guyville
  1.   Nope :P
  2.   One, thanks (;
  3.   hmmm....it really depends on the guy! If I find a guy i like, he could be the exact opposite of what i thought was "my perfect prince charming". I think you hav to find urprince charming to know that.
  4.   Brendon Urie!!!!
Daydreams
  1.   I'm not sure, tho with all the career junk in school I'm getting totally stressed about it!
  2.   idk!
  3.   Italy
  4.   have a million dollars!
  5.   "don't cry because it's over, smile because it happened" Dr Seuss. "In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends" Martin Luther King Jr. "Embrace ur inner dork" My science teacher. xD
Either…Or
  1.   Night Owl
  2.   hmmm....depends!
  3.   Righty. =P
  4.   either!
  5.   slob! xD
 
comments powered by Disqus
 
If you could travel to anywhere in the world, where would you go?



 
 
X

Win fall faves...

 

 

Attention, fashionistas: It's our annual

Fab Fall Finds giveaway! CLICK HERE to check

out the gear...and enter to grab it for yourself!

 
Posts From Our Friends

sponsored links