Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

35 MINUTES AGO We've got heart-eyes for @lucyhale's bouncy blowout this Vday! Get the look here: http://t.co/j1fsxpj6VS

12 HOURS AGO This real girl is living your modeling dream IRL: http://t.co/gXcbvOTy4I

15 HOURS AGO Okay okay, we can take it... Tell us how you *realllly* feel about the Feb/March issue: http://t.co/6DTONb2iVO

 

sponsored links

soccergirlie's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   aqurious
  2.   fun loving happy
  3.   4
  4.   GREEEN!!!
  5.   one sis and one bro
  6.   ummmm....me? i gues idk
In A Nutshell...
  1.   english... gosh we talk too much
  2.   talk one the phone lol
  3.   SOCCER!!! duh.
  4.   talking on the phone...wayyyyy 2 much...like rite now lolz!!
  5.   white tiger... shows am fierce!!
  6.   HA-LAIRIOUS I LUV THEM!!! <3
  7.   fried chicken lol
  8.   friends :D
  9.   the beach
My Faves…
  1.   vampire diaries and moonlight
  2.   twlight and new moon
  3.   ke$ha
  4.   twilight
  5.   soccer fanie...something like tht
  6.   u dont gots one cuz am too kool :D
Style Sense
  1.   icon?... hmm let me think.....ya dont have any
  2.   walmart target and of course....the mall :]
  3.   strawberry yumm!!
  4.   gloss :D
  5.   myyy shoes OMG i LUV shoes!!
Guyville
  1.   ALL THE SINGLE LADIES!!!! oh oh oh!!! but yes and no
  2.   i have a crush on myself (weird much?)
  3.   he HAS to be a vampire.... and great smile and funnie lol :}
  4.   y have a fake one when u can have a real one?
Daydreams
  1.   lawyer/doctor
  2.   dubai
  3.   china lol
  4.   give some 2 stop world hunger
  5.   "no more drama, no more haters, loven life, see u laters!!"
Either…Or
  1.   night gurl
  2.   vanilla
  3.   righty
  4.   flick on DVD
  5.   sloppy neat freak...hahah........................ha
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      getting chased by the hotties....hey somebody has to do the running rite??
  2.   soccer and gymnastics duh not on a team but 4 funn
  3.   dont have one...yet
  4.   "if u dont keep going ur gonna turn into a fat slob" lol really wroks!!
  5. Goal Girl
      i eat healty i guess lol idk
  6.   getting to know more ppl
  7.   my bffs
  8.  
  9. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
What is the first thing you notice about a guy when you meet them?




 
 
X

Get ready for V-Day with our "Things We Heart" giveaway!

 

Win some sweet new swag and share the love!

CLICK HERE to get your giveaway on.  

 
Posts From Our Friends

sponsored links