Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

6 HOURS AGO Which season matches your personality? Take the #quiz to see: http://t.co/h9pMpB9Sq8

9 HOURS AGO Snag stellar stylespo from the girls of #Evermoor: http://t.co/5da67UCMiX

10 HOURS AGO Because roasted pumpkin seeds are always on fleek: http://t.co/gbh6WJuZTy

 

sponsored links

soccergirlie's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   aqurious
  2.   fun loving happy
  3.   4
  4.   GREEEN!!!
  5.   one sis and one bro
  6.   ummmm....me? i gues idk
In A Nutshell...
  1.   english... gosh we talk too much
  2.   talk one the phone lol
  3.   SOCCER!!! duh.
  4.   talking on the phone...wayyyyy 2 much...like rite now lolz!!
  5.   white tiger... shows am fierce!!
  6.   HA-LAIRIOUS I LUV THEM!!! <3
  7.   fried chicken lol
  8.   friends :D
  9.   the beach
My Faves…
  1.   vampire diaries and moonlight
  2.   twlight and new moon
  3.   ke$ha
  4.   twilight
  5.   soccer fanie...something like tht
  6.   u dont gots one cuz am too kool :D
Style Sense
  1.   icon?... hmm let me think.....ya dont have any
  2.   walmart target and of course....the mall :]
  3.   strawberry yumm!!
  4.   gloss :D
  5.   myyy shoes OMG i LUV shoes!!
Guyville
  1.   ALL THE SINGLE LADIES!!!! oh oh oh!!! but yes and no
  2.   i have a crush on myself (weird much?)
  3.   he HAS to be a vampire.... and great smile and funnie lol :}
  4.   y have a fake one when u can have a real one?
Daydreams
  1.   lawyer/doctor
  2.   dubai
  3.   china lol
  4.   give some 2 stop world hunger
  5.   "no more drama, no more haters, loven life, see u laters!!"
Either…Or
  1.   night gurl
  2.   vanilla
  3.   righty
  4.   flick on DVD
  5.   sloppy neat freak...hahah........................ha
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      getting chased by the hotties....hey somebody has to do the running rite??
  2.   soccer and gymnastics duh not on a team but 4 funn
  3.   dont have one...yet
  4.   "if u dont keep going ur gonna turn into a fat slob" lol really wroks!!
  5. Goal Girl
      i eat healty i guess lol idk
  6.   getting to know more ppl
  7.   my bffs
  8.  
  9. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
Your go-to fall drink is…



 
 
X

Win fall faves...

 

 

Attention, fashionistas: It's our annual

Fab Fall Finds giveaway! CLICK HERE to check

out the gear...and enter to grab it for yourself!

 
Posts From Our Friends

sponsored links