Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

9 HOURS AGO 5 quick and delish breakfasts for those rushed school mornings: http://t.co/nXdvamToKK

12 HOURS AGO 3 teas to cure your cold: http://t.co/zYSGlhia8d

12 HOURS AGO Happy Halloween! #turnup #hocuspocus #halloween http://t.co/6wS0e0H4cs

 

sponsored links

sunshineparis's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Aries
  2.   Daring,Sassy,Animal Lover,fashionable,boy crazy!lol,sweet,adventurous,talented,prima ballerina,incredible singer...
  3.   11..maybe 12
  4.   Purple/Pinkle
  5.   25 yr old bro
  6.   Dakota Blue Richards
In A Nutshell...
  1.   Reading..does boy watching count??!! lol ;)
  2.   Ballet/Soccer
  3.   SOCCER!!
  4.   playing soccer or chilling with my BFF!
  5.   CATS!! I especially love the exotic ones, like the bengal cat & savannah cat.
  6.   She's loyal fun & absolutely GREAT! she totally understands me
  7.   I eat organic foods...SOMETIMES! LOL
  8.   Scrapbooks..I am an incredibly talented mystery & drama/ fiction writer!!
  9.   PARIS!..costica rica...galapagos islands! anyplace tropical & exotic with great landscapes!
My Faves…
  1.   NCIS..so u think u can dance
  2.   OMG i love SOOOO many!!
  3.   Jonas Bros or Miley Cyrus..Justin Beiber. SUCH a hottie!
  4.   I love all books! OMG I can NEVER stop reading!
  5.   Wii Fit...I love anything Wii, actually.
  6.   Emma Roberts........soooo many more!
Style Sense
  1.   Oscar de la Renta
  2.   JUSTICE!!
  3.   cool rasperry ice ( Lip Smackers) MNM
  4.   lip gloss..mascara
  5.   CAMISOLES! minis... awesome tees from justice!!
Guyville
  1.   NO...SADLY! ;) Total HA HA HA
  2.   1....Never gonna tell! lol
  3.   He'll be good to me!..he HAS 2 b HAWT!!! ;)
  4.   Taylor Lautner...is Johnny Depp 2 old? lol
Daydreams
  1.   Veterinarian/Parisian Pastry Chef
  2.   Paris
  3.   Beverly Hills/Paris
  4.   Donate it to the Humane Society & buy a huge book order!
  5.   In the cookies of life, BFFS are the chocolate chips!
Either…Or
  1.   Morning gal..maybe night owl? yes, I do LOVE 2 party, like my GL bff! ;)
  2.   chocolate..must i say it again??!!
  3.   Righty
  4.   DVD
  5.   Neat freak
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Yoga...
  2.   soccer
  3.   I have an iPod, so basically tons of diff. songs
  4.   umm..IDK
  5. Goal Girl
      to stay healthy & slim ( NO PROB)
  6.   flexibility
  7.   good books!LOL
  8.   David Beckham
  9. Tasty Eats
      APPLE
  10.   Anything Parisian or Italian (Except snails)
  11.   eat them!LOL( w/ no guilt!lol)
  12.   soccer & ballet
  13.   IDK...
  14.   YES!!!
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
Daylight Savings is about to end! What are you going to do with the extra hour?



 
 
X

6 books to curl up with this season...

 

It'll be one fierce fall when you pick up our six picks from the bold new batch of Fierce Reads. CLICK HERE to check out the titles, score free chapters and more!

 
Posts From Our Friends

sponsored links