Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

11 HOURS AGO How to handle awkward contact between you and your crush: http://t.co/hsF3rT1DUk

14 HOURS AGO Yup, we're completely drooling over @TheVampsband this week 😻:http://t.co/44GPSWzK3OO

14 HOURS AGO Are you a #feminist? What did you think of "The Problem with Feminism" from our new Feb/Mar issue? Share with #GLgirlsSpeakOut + #retweet!

 

sponsored links

sweetsubu's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Libra
  2.   loyal, energetic, and trustworthy
  3.   6
  4.   purple
  5.   younger brother
  6.   i dont think i have one
In A Nutshell...
  1.   math even tho its so hard
  2.   text, watch tv, get on the computer, hw etc
  3.   soccer
  4.   text, watch tv, get on the computer, hw etc
  5.   my cat ollie and dog riley
  6.   shes always there for me! and our inside jokes haha
  7.   chocolate
  8.   bracelets
  9.   beach
My Faves…
  1.   american idol and so you think you can dance
  2.   the proposal and alot of movies
  3.   fav song is fireflies
  4.   twilight series and the clique
  5.   i dont play video games really... mostly computer
  6.   hmm prob selena gomez
Style Sense
  1.   my friends
  2.   aeropostale, abercrombie, american eagle, forever21, bath and body works
  3.   whipped vanilla
  4.   lipgloss
  5.   shoes-uggs, converse etc
Guyville
  1.   nope.
  2.   none right now
  3.   funny, cute, loyal :)
  4.   taylor lautner!! <3
Daydreams
  1.   doctor (not sure what kind yet)
  2.   hmm not sure
  3.   hawaii, bahamas
  4.   HUGE shopping spree and stuff for my family :)
Either…Or
  1.   Night owl definitley
  2.   chocolate
  3.   righty
  4.   flick on dvd
  5.   middle
My Healthy You Profile
  1.   soccer and dance
  2. Goal Girl
      get more exercise
  3.   Shawn Johnson
  4. Tasty Eats
      fruits and vegetables
  5.   idk i like alot of food...
  6.   usually eat them haha
  7.   anything
  8.   lots of stuff haha
  9.   yes
  10.  
  11. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
What do you hate the most about your period?


 
 
X

QUIZ: Could *you* be a QB?

 

 

In the game of life, are you the star player...

or just sitting pretty on the bench?

 

CLICK HERE to take the quiz,

*plus* meet QB Bella from

Bella and the Bulldogs

Advertisement
 
Posts From Our Friends

sponsored links