Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

8 MINUTES AGO Forget whatcha heard! Gingers do, indeed, have souls: http://t.co/00mxgpFRev

AN HOUR AGO Is Lauren from @FifthHarmony chick secretly dating a member of @TheVampsband? http://t.co/YDLnDrNTIm #harmonizers

2 HOURS AGO Serious question, girl... WHY ARE YOU STILL SINGLE? http://t.co/dJowf9GVWE

 

sponsored links

sweetsubu's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Libra
  2.   loyal, energetic, and trustworthy
  3.   6
  4.   purple
  5.   younger brother
  6.   i dont think i have one
In A Nutshell...
  1.   math even tho its so hard
  2.   text, watch tv, get on the computer, hw etc
  3.   soccer
  4.   text, watch tv, get on the computer, hw etc
  5.   my cat ollie and dog riley
  6.   shes always there for me! and our inside jokes haha
  7.   chocolate
  8.   bracelets
  9.   beach
My Faves…
  1.   american idol and so you think you can dance
  2.   the proposal and alot of movies
  3.   fav song is fireflies
  4.   twilight series and the clique
  5.   i dont play video games really... mostly computer
  6.   hmm prob selena gomez
Style Sense
  1.   my friends
  2.   aeropostale, abercrombie, american eagle, forever21, bath and body works
  3.   whipped vanilla
  4.   lipgloss
  5.   shoes-uggs, converse etc
Guyville
  1.   nope.
  2.   none right now
  3.   funny, cute, loyal :)
  4.   taylor lautner!! <3
Daydreams
  1.   doctor (not sure what kind yet)
  2.   hmm not sure
  3.   hawaii, bahamas
  4.   HUGE shopping spree and stuff for my family :)
Either…Or
  1.   Night owl definitley
  2.   chocolate
  3.   righty
  4.   flick on dvd
  5.   middle
My Healthy You Profile
  1.   soccer and dance
  2. Goal Girl
      get more exercise
  3.   Shawn Johnson
  4. Tasty Eats
      fruits and vegetables
  5.   idk i like alot of food...
  6.   usually eat them haha
  7.   anything
  8.   lots of stuff haha
  9.   yes
  10.  
  11. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
What is one accessory you can’t leave home without?


 
 
X

Red-hot read alert: Soar through Talon by Julie Kagawa

 

Dragons? Check. Drama? Check.

Our favorite fierce and fiery new series

kicks off with Talon... CLICK HERE

for a scorching sneak peek! 

 
Posts From Our Friends

sponsored links