Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

8 HOURS AGO If you're gonna do a wrap skirt, you gotta do it like @KendallJenner 😍http://t.co/ipSLE09sPdd

11 HOURS AGO She's 15, and she makes like 500 grand a year. #GirlBoss? We think, yes: http://t.co/3O53ArKsyY

12 HOURS AGO Oh gosh— your bad breath could be saying something about your health: http://t.co/sELq8h2klo

 

sponsored links

toast0401's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   aries
  2.   athletic,fun,hyper at times
  3.   12
  4.   red, purple, neon colors
  5.   sister (9) =(
  6.   ?
In A Nutshell...
  1.   haha lunch or math
  2.   soccer/walk around
  3.   soccer
  4.   hanging with friednds,
  5.   ally my cat
  6.   shes awsome
  7.   tacos
  8.   braclets
  9.   michigan or some place with water
My Faves…
  1.   grays, secret life, sytycd,
  2.   mama mia, hair spray
  3.   panic at the disco, carrie underwood, beoncye (i think i spelled it wrong)
  4.   lots
  5.   carrie underwood, emma watson
Style Sense
  1.   AE,A&F,wet seal, pacsun
  2.   tropical stuff
  3.   foundation
  4.   jeans
Guyville
  1.   yeah and YES
  2.   1^^^
  3.   into sports,cute,funny
Daydreams
  1.   the ppl who rate all the movies
  2.   some place warm
  3.   califonia
  4.   SHOPand buy a pool, GRAND piano (checker board) ♪♫♪♫♪♫
  5.   when you come to the edge.. faith is knowing 1 of 2 thing will happen... 1 there will be something to stand on or you will be taught how to fly. or READY FIRE AIM!
Either…Or
  1.   night owl
  2.   chocolate
  3.   righty
  4.   theater
  5.   slob
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      umm running i guess
  2.   soccer
  3.   keep pushing your self
  4. Goal Girl
      cut the junk
  5.   getting active
  6.   all the great athletes
  7.   idk
  8. Tasty Eats
      apple
  9.   potatos
  10.   chew gum, or eat sunflower seeds
  11.   idk
  12.   how to stick with it
  13.   yes
  14.  
  15. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
Spring is right around the corner. What do you think you'll miss most about winter?



 
 
X

Get swept up in a magical romance this V-Day

 

 

Fall under the spell of Dearest, the newest book in the Woodcutter Sisters series. CLICK HERE to swan dive into the supernatural!

 
Posts From Our Friends

sponsored links