Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

2 HOURS AGO This festive popsicle is the perf #MemorialDay treat: http://t.co/wNkoE8yGFL pic.twitter.com/aMSqs0FDTz

3 HOURS AGO Happy #MemorialDay, GL girls! Brush up on your facts here: http://t.co/Sd3SYFMrcG pic.twitter.com/UaWM0OKXeu

4 HOURS AGO Go for the glow (safely) with these amazing self-tanners: http://t.co/XyPfN5ZWV8 pic.twitter.com/PXIZOqnEZU

 

sponsored links

twilightfan77's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   aquarius
  2.   bubbly, funny, brave
  3.   7
  4.   purple and yellow
  5.   2 bros 1 sis
  6.   kinda Drew Berrymore....ps i cant spell!
In A Nutshell...
  1.   language arts
  2.   softball in spring , dance every week
  3.   softball, dance, gymnastics
  4.   singing or trying to design fashion
  5.   dogs
  6.   shes always there for me
  7.   french fries
  8.   anything! i love cooking
  9.   New York
My Faves…
  1.   LAUCH MY LINE
  2.   Twilight saga
  3.   Demi Lovato Selena Gomez Taylor Swift and #1 KE$HA
  4.   twilight saga
  5.   Mario brothes
  6.   Demi Lovato Selena Gomez Taylor Swift and #1 KE$HA
Style Sense
  1.   tie died pink skninny jeans
  2.   Aeropostale, Hollister, Abercrombie, American Eagle
  3.   Bubble gum
  4.   lip gloss
  5.   colored skinney jeans
Guyville
  1.   nope and nope
  2.   0
  3.   Sweet
  4.   robert pattinson
Daydreams
  1.   singin dancin gymnast nurse vet doctor helpin the needy chef actress i cant choose!
  2.   idk paris?????
  3.   new york
  4.   give to charitys
  5.   Live your life
Either…Or
  1.   Night Owl
  2.   CHOCOLATE!!!!!!!!!!!!!!!!
  3.   Righty
  4.   Movie theater
  5.   both depends locker or room?
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      idk.......
  2.   does swimming count? if not softball-ps i love ice skating
  3.   ke$ha
  4.   idk.........................................wait wait stretch
  5. Goal Girl
      To feel mor confident about the way i look
  6.   abs
  7.   gl.coms daily motivater duh!
  8.   soooooo many!
  9. Tasty Eats
      yogurt
  10.   chicken palm
  11.   go crazy! lol jk eat them im weak!!!!!!!!!!!!!!!!
  12.   ANYTHING I LOVE ADVICE GIVING!!!!!!!!!!!!!!!
  13.   idk friendship maybeeeeee
  14.   yes
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
X
 
It’s Memorial Day and the smell of BBQ is in the air. What’s your fave cookout treat?



 
 

Win it: Splash into summer with *free* books every day this June!

 

 

So. Many. Reads. To. Win.

GL's Beach Blanket Book Club is back—and we've got over 51 books for you to score this month! CLICK HERE to check 'em out. 

 
Posts From Our Friends

sponsored links