Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

1 HOURS AGO Look drop dead gorgeous with #sugarskull makeup tutorial (oh yeah, pun intended): http://t.co/KI3IBvDj5q

1 HOURS AGO Me when I hear people talking trash about my favorite celeb #fangirl #5ever http://t.co/Ne18MXCILD

2 HOURS AGO Halloween movies that won't give you nightmares: http://t.co/VBmsR13nnW

 

sponsored links

vicky162's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   Cancer
  2.   kind creative fun to be arond
  3.   4
  4.   I <3 PINK!!!!!
  5.   2 brothers
  6.   I don't have one
In A Nutshell...
  1.   History! l love history
  2.   volleyball
  3.   volleyball and basketball
  4.   tons of stuff im really busy
  5.   my little yorki Coco!
  6.   she loves to have fun
  7.   Chocolate!!
  8.   I am not sure. Does creative writing count?
  9.   idk i have way many! lol
My Faves…
  1.   Switched at Birth and the Lying Game!
  2.   i have no idea i have to many faves
  3.   Alica keys, Beyonce, Christina Aguilera, Nicole Scherzinger etc.
  4.   The land of elyon sreies, Heros of Olympus, Percy Jackson, Hunger Games series
  5.   Assassin's Creed (Live by the creed!)
  6.   Hmm... idk I have to many!
Style Sense
  1.   Chanel, Tyra Banks, etc.
  2.   omg i love macy's nordstorms and Charming Charlie
  3.   cottencandy
  4.   lipgloss
  5.   my fab shoes!
Guyville
  1.   No
  2.   1 kind of
  3.   he has to be cute, nice ,respectful, get good grades, a christan, helpful, and strong
  4.   Taylor Launter and Channing Tatum!
Daydreams
  1.   being a super model, a secert agent, and actress
  2.   Paris mamai milan the bahamas hawii own a priviate island, Monte Carlo
  3.   to Rio or Monte Carlo
  4.   donate some to charity start a clothing line and become an actress
  5.   Live your life
Either…Or
  1.   night owl
  2.   GO CHOCOLATE!!!!! :-D
  3.   righty all the way!!!
  4.   Both
  5.   both
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      idk
  2.   volleyball
  3.   idk
  4.   Don't do what you can't handle!
  5. Goal Girl
      is to slim down some cut back on sweets
  6.   Upper Body
  7.   by my family and volleyball team
  8.   Serena Williams and Gabby Douglas
  9. Tasty Eats
      some fruit
  10.   homade french fries with turkey bugurs
  11.   cut back on them
  12.   girls bullying friends fashion school cyber bullying problem solving and how to be you self and not to follow the crowd
  13.   guys and fittnes
  14.   yes
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
What is the best way to brighten your BFF's day?



 
 
X

6 books to curl up with this season...

 

It'll be one fierce fall when you pick up our six picks from the bold new batch of Fierce Reads. CLICK HERE to check out the titles, score free chapters and more!

 
Posts From Our Friends

sponsored links