Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

1 HOURS AGO #QUIZ: Do you make friends fast?: http://t.co/xMlNdFDVY7 pic.twitter.com/daKzXTvX2D

2 HOURS AGO Get some serious workout inspo from top trainer and supergirl @natalieuhling: http://t.co/eZAZx0eDMa pic.twitter.com/z1Paqwgs2t

4 HOURS AGO Get Saturday night-sassy with this new makeup look: http://t.co/5pBP2zNmnI pic.twitter.com/VEe5Ps78D9

 

sponsored links

volleyballgirl102's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Gemini!!!
  2.   Fun, Sweet, Caring
  3.   8, 13, 22
  4.   Purple!! Blue!!!
  5.   Twin sister who is pretty much my BFF!
  6.   My friends say I look like Jojo but with shorter hair
In A Nutshell...
  1.   Science
  2.   Relax, play volley ball and tennis, go on the computer, IM, text my friends :)
  3.   Play: VOLLEYBALL Watch:Football or Basketball
  4.   Hanging out with all my friends, shopping, having sleep overs, just having fun!
  5.   Dogs, dolphins, elephants, cats, monkeys...
  6.   They are all absolutely hysterical!!! And give great advice!!! And they are all soooo different from each other
  7.   Pizza and popcorn. Not exactly the healthy type...
  8.   people smile!
  9.   Hawaii
My Faves…
  1.   What Not To Wear, American Idol, America's Next Top Model!
  2.   The Notebook!!
  3.   Oh wow, a ton!! Probably Ashley Tisdale, Britney Spears, Boys Like Girls, Beyonce, Danity Kane, Demi Lovato, Flo Rida,Green Day, Gwen Stefani, Kate Voegele, Katy Perry, Kelly Clarkson, Kristinia DeBarge, Lady GaGa, Mariah Carrey, Michelle Branch, Nickleback, Pink, The Pussycat Dolls, Rihanna, Taylor Swift, The Veronicas. And tons more lol!
  4.   Twilight series, Clique Series, anything by Sarah Dessen
  5.   Wii!!
  6.   Taylor Swift!
Style Sense
  1.   Vanessa Hudgens, Selena Gomez, Taylor Swift
  2.   Hollister, Abercrombie and Fitch, Aeropostale, Nordstroms, Macy's for their dresses, Pink by Victoria's Secret, American Eagle
  3.   This awesome one from Victoria's Secret called Strawberry Fizz
  4.   Mascara, lipgloss, purple eyeshadow
  5.   My dark jeans and favorite Juicy Jacket :)
Guyville
  1.   Yes, 3 and No :(
  2.   I don't know, I just have a lot of guys as friends right now
  3.   Funny, caring, fun, sweet, cute, charming, honest, trustworthy... TONS of others!!
  4.   Taylor Lautner!! Daren Kagasoff!!!
Daydreams
  1.   Probably a really good doctor somewhere or a fashion designer or a model!
  2.   New York
  3.   Fiji!
  4.   Shop with all my friends!
  5.   "Don't go through life, grow through life." by: I have no idea lol
Either…Or
  1.   Both!
  2.   Chocolate
  3.   Righty
  4.   Theater
  5.   Kinda in the middle, leaning more towards a neat freak
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Idk, i like ab excercizes, and arm exercizes cus they are the easiest lol!!
  2.   VOLLEYBALL!
  3.   My "party" playlist on my i-pod
  4.   Take it nice and slow, and stretch
  5. Goal Girl
      Stay fit
  6.   Dunno...
  7.   Dunno, lots of things
  8.   Mia Hamm
  9. Tasty Eats
      Strawberry Yogurt
  10.   Pasta with tomato sauce
  11.   Chew mint gum and the craving goes away. Try it, it works like a charm!
  12.   Eating healthy foods
  13.   Staying motivated to exercise
  14.   Sure!
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 

Back to school shopping is near!  What's your fave purchase?






 
 
X

Win it! Fab up your life with GL's 2015 Glam Guide

 

 

We've got everything you need for back-to-school, from fiction to fashion (and everything in between!). The best part? You could win it all—just CLICK HERE to enter! 

 
Posts From Our Friends

sponsored links