Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO Kill your period cravings with these healthy picks: http://t.co/AIbgSRKDNa

2 HOURS AGO 9 must-read books to binge on this weekend: http://t.co/wvZcj2xuJz

2 HOURS AGO Amp your everyday look with @AboutFacesDay's bubble braid tutorial on @Fanlala: http://t.co/3ZoRU8NHie

 

sponsored links

volleyballgirl7's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   scorpio
  2.   Crazy, Athletic, and um AWSOME!
  3.   7
  4.   lime green!
  5.   Selena Gomez (well thats what people tell me)
In A Nutshell...
  1.   World History!
  2.   get on the computer and talk to friends !!!
  3.   Volleyball////Basketball
  4.   lots of random stuff :)
  5.   ummmm alpacas and cows! <3
  6.   i have 3 bff's and they r all amazing!
  7.   CHERRY CHEESE CAKE!
  8.   Stuff
  9.   Everywhere
My Faves…
  1.   That 70's show///American Idol
  2.   hmm percy jackson and the olympians theif////parnormal activity!
  3.   Hailey Reinhart (american idol) and many more artist
  4.   All of Rick Riordan's books he is truely amazing
  5.   Just Dance 2
  6.   idk to many to choose from :)
Style Sense
  1.   idk like nike?
  2.   Justice and Clare's and candyopolis! lol
  3.   Strawberry!
  4.   eye shadow?
  5.   hmmm lets see here um idk
Guyville
  1.   Yes I have had like 3 (that counted lol)
  2.   1/2
  3.   Oh i have someone in my mind right now
  4.   Jake Gyllenhaal
Daydreams
  1.   Archiologist/////////historian
  2.   Athens Greece
  3.   Greece
  4.   Travel the whole world
  5.   Dont take life to seiriously u wont excape it alive anyway! :P
Either…Or
  1.   Night Owl
  2.   Chocolate
  3.   Righty
  4.   movie in theater
  5.   Slob :P
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      idk lol
  2.   Basketball////Volleyball
  3.   umm thats idk to many
  4.   idk
  5. Goal Girl
      loose some inches by the end of the summer oooohhhh yeeaahhh
  6.   stuff
  7.   alot of stuff
  8.   marcus morris (cuz he is my fave ku bball player duh!!)
  9. Tasty Eats
      Fruit and shakes
  10.   cheese cake!
  11.   eat cheese cake!!
  12.   guys duh! :P
  13.   Guys duh! lol
  14.   shir y not
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
We're SO ready for summer. Will you be packing a red-hot romance in your bag of beach books?

 
 

Free fashion and beauty faves!

 

Want to score a stash of sweet spring essentials? CLICK HERE to enter GL's Fresh Spring Picks Guide 2014!  

 
Posts From Our Friends

sponsored links