Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO Who needs a costume!? These Halloween makeup looks do the job all on their own: http://t.co/UYOxDNm4JL

2 HOURS AGO 5 ways to get crafty with leaves: http://t.co/GaIQEySn8S #DIY

3 HOURS AGO Feelin' uncomfortable about your boobs? We can help: http://t.co/AZVuvbu9d7

 

sponsored links

volleyballgirl7's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   scorpio
  2.   Crazy, Athletic, and um AWSOME!
  3.   7
  4.   lime green!
  5.   Selena Gomez (well thats what people tell me)
In A Nutshell...
  1.   World History!
  2.   get on the computer and talk to friends !!!
  3.   Volleyball////Basketball
  4.   lots of random stuff :)
  5.   ummmm alpacas and cows! <3
  6.   i have 3 bff's and they r all amazing!
  7.   CHERRY CHEESE CAKE!
  8.   Stuff
  9.   Everywhere
My Faves…
  1.   That 70's show///American Idol
  2.   hmm percy jackson and the olympians theif////parnormal activity!
  3.   Hailey Reinhart (american idol) and many more artist
  4.   All of Rick Riordan's books he is truely amazing
  5.   Just Dance 2
  6.   idk to many to choose from :)
Style Sense
  1.   idk like nike?
  2.   Justice and Clare's and candyopolis! lol
  3.   Strawberry!
  4.   eye shadow?
  5.   hmmm lets see here um idk
Guyville
  1.   Yes I have had like 3 (that counted lol)
  2.   1/2
  3.   Oh i have someone in my mind right now
  4.   Jake Gyllenhaal
Daydreams
  1.   Archiologist/////////historian
  2.   Athens Greece
  3.   Greece
  4.   Travel the whole world
  5.   Dont take life to seiriously u wont excape it alive anyway! :P
Either…Or
  1.   Night Owl
  2.   Chocolate
  3.   Righty
  4.   movie in theater
  5.   Slob :P
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      idk lol
  2.   Basketball////Volleyball
  3.   umm thats idk to many
  4.   idk
  5. Goal Girl
      loose some inches by the end of the summer oooohhhh yeeaahhh
  6.   stuff
  7.   alot of stuff
  8.   marcus morris (cuz he is my fave ku bball player duh!!)
  9. Tasty Eats
      Fruit and shakes
  10.   cheese cake!
  11.   eat cheese cake!!
  12.   guys duh! :P
  13.   Guys duh! lol
  14.   shir y not
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
You’re at a Halloween party and someone is wearing the same costume as you. What do you do?



 
 
X

Red-hot read alert: Soar through Talon by Julie Kagawa

 

Dragons? Check. Drama? Check.

Our favorite fierce and fiery new series

kicks off with Talon... CLICK HERE

for a scorching sneak peek! 

 
Posts From Our Friends

sponsored links