Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

21 MINUTES AGO Riddle time! What's better than edible lip balm that taste like Starbursts? (Hint: NOTHING): http://t.co/SJWsYTSGwz

AN HOUR AGO #DailyGiveaway! 1 chatterbox soars with Samsung's Galaxy S5 in Shimmery White: http://t.co/A0Dzja3yp2

2 HOURS AGO 5 ways to get your Turkey Day workout in: http://t.co/4KxjLoxUvI

 

sponsored links

volleyballgirl7's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   scorpio
  2.   Crazy, Athletic, and um AWSOME!
  3.   7
  4.   lime green!
  5.   Selena Gomez (well thats what people tell me)
In A Nutshell...
  1.   World History!
  2.   get on the computer and talk to friends !!!
  3.   Volleyball////Basketball
  4.   lots of random stuff :)
  5.   ummmm alpacas and cows! <3
  6.   i have 3 bff's and they r all amazing!
  7.   CHERRY CHEESE CAKE!
  8.   Stuff
  9.   Everywhere
My Faves…
  1.   That 70's show///American Idol
  2.   hmm percy jackson and the olympians theif////parnormal activity!
  3.   Hailey Reinhart (american idol) and many more artist
  4.   All of Rick Riordan's books he is truely amazing
  5.   Just Dance 2
  6.   idk to many to choose from :)
Style Sense
  1.   idk like nike?
  2.   Justice and Clare's and candyopolis! lol
  3.   Strawberry!
  4.   eye shadow?
  5.   hmmm lets see here um idk
Guyville
  1.   Yes I have had like 3 (that counted lol)
  2.   1/2
  3.   Oh i have someone in my mind right now
  4.   Jake Gyllenhaal
Daydreams
  1.   Archiologist/////////historian
  2.   Athens Greece
  3.   Greece
  4.   Travel the whole world
  5.   Dont take life to seiriously u wont excape it alive anyway! :P
Either…Or
  1.   Night Owl
  2.   Chocolate
  3.   Righty
  4.   movie in theater
  5.   Slob :P
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      idk lol
  2.   Basketball////Volleyball
  3.   umm thats idk to many
  4.   idk
  5. Goal Girl
      loose some inches by the end of the summer oooohhhh yeeaahhh
  6.   stuff
  7.   alot of stuff
  8.   marcus morris (cuz he is my fave ku bball player duh!!)
  9. Tasty Eats
      Fruit and shakes
  10.   cheese cake!
  11.   eat cheese cake!!
  12.   guys duh! :P
  13.   Guys duh! lol
  14.   shir y not
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
What's your favorite part of Thanksgiving dinner?


 
 
X

Love reading? Want to start an awesomely edgy new series?

 

We're kicking off our Lunar Chronicles Book Club with Cinder, the first story in this futuristic series with a fairytale twist. 

 

CLICK HERE to join the club...and you could win your pick from the Chronicles—including Fairest, the newest novel to hit shelves.

 
Posts From Our Friends

sponsored links