Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

2 HOURS AGO You gotta try our nom-worthy spring roll recipe: http://t.co/AZ2CizWesP

5 HOURS AGO Because #thighgap is waaaaaay overrated: http://t.co/Jj6MamwTvD

6 HOURS AGO 6 tips that are guaranteed to get you on the team #TryOutSeason: http://t.co/1IOvtzbG7S

 

sponsored links

x3jessimarie's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   gemini!
  2.   volleyball cant think of anyother words oh there ya go... swimming
  3.   25 i really dont know maybe 4 or something idk
  4.   lime green!
  5.   can be annoying but i luv them.
  6.   umm....
In A Nutshell...
  1.   math omg i hate social studies
  2.   volleyball... bump set spike dig
  3.   vollEYBALL ya u know it
  4.   volleyball idk waht 2 say i luv it
  5.   i don't like animalss... srry animal luvas
  6.   everything! i have two,,, and they're just the most awesome,, kind,,, caring,,, happy,, positive,,, honest,,, crazy ,,,, and most hilarious people i've ever mett
  7.   Mac 'n Cheese idk
  8.   friends
  9.   ny...?
My Faves…
  1.   parental control on mtv
  2.   another cindarellla story with that hottie drew seely
  3.   idk lots!!!!
  4.   Babysitting is a Dangerous Job
  5.   american idol karoake style!!!!
  6.   JORDIN SPARKS,, taylor swift,, beyonce... etc...
Style Sense
  1.   i'm unique!!!!! no one!!!
  2.   Abercrombie and Fitch Hollister
  3.   ummm... hmmm.... idk
  4.   i don't wear makeup yet!!! but lip gloss??? hah
  5.   umm... my jeans!! i luv jeans!!! especiallly my skinny jeans!!!
Guyville
  1.   yes + yes + yes so this kid asked me out. rite? and i said ummm bc he's like awesome rllyyy hott realllly popular reallllyy caring and that stuff. so i told him suree we can go out nxt yearr. and he was like ok! so i'm like lined up for bf's :(
  2.   um... ALOT my bf doesn't know but ya umm i don't rlly have crushes on all of em' but i think alot of em r hot!!!!!
  3.   hot, smart, funny, caring, luvs me for who i am, is an amazing person, puts others b4 himself!!!!
  4.   Tony Oller ugh hottie!!!! um... that guy on the hot n' cold vid!!!!! alexander/???
Daydreams
  1.   idk i rlly have never thought bout it... ummm idk??? update ya l8r
  2.   Ny busy busy thats me!!!!!
  3.   bahamas!
  4.   give it 2 the poor? spend it on mee,,!
  5.   "girls r like fones, they love to be held and carried but if u press the wrong button u'll get disconnected" haha omg i LUV this quote!!!!!!
Either…Or
  1.   night owll.. all da wayl!
  2.   vanilla
  3.   lefty!!!!
  4.   Flick on dvd- then i can snuggle in my jammies COMFY!!!
  5.   slobb
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      volleyball all da way!!!!
  2.   volleyball
  3.   ugh i have sooo many i have noo idea umm... soulja boy???? haha no....
  4.   eat rite live well haha i have nooo idea!!!!!!
  5. Goal Girl
      to shape up i'm a lil overweight but rlly not rlly
  6.   anything!!!!!
  7.   all of u guys!!!!!
  8.   Misty May and Kerry Walsh
  9. Tasty Eats
      umm... pretzels??? no apples and peanut butter omg yummm!!!!
  10.   steak!!! yummo
  11.   eat em'????
  12.   boys, clothes, flirting, luv lives anything!!!
  13.   to stop eating and when to stop eating and what to do when i'm craving!!!!!
  14.   oh ya baby!!! help me!!!!! i luv u all
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
Ok, we still have some of summer left, but the new school year is just around the corner! If you could enroll anywhere, where would it be?



 
 
30
:
23
:
59
:
59
DAYS
 
HOURS
 
MIN
 
SEC

Snag a sneak peek of The Giver!

 

 

It's based on an incredible book. It features our current cover girl, Taylor Swift. And it's sure to be the biggest blockbuster of the summer.

 

The Giver hits theaters on August 15. CLICK HERE to find out how your review of the flick can help you score a movie poster and more exclusive swag. 

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links