Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO That *very* awkward moment when you and your bestie are crushing on the same cutie: http://t.co/ihRzxuWfDU

1 HOURS AGO Everyone knows the phrase “It smells so good, I could eat it,” right? That’s how we feel w/ some of our new beauty faves!:...

3 HOURS AGO Follow these steps and you’ll be Sleeping Beauty in no time: http://t.co/MKM4atXEpw

 

sponsored links

xdont_forgetx's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Libra!
  2.   fun, outgoing, cute, creative (yeah...THATS 5!)
  3.   72
  4.   purple and pink
  5.   2 annoying older bros
  6.   i think i look like selena gomez but a ton of ppl say i look like vanessa hudgens!
In A Nutshell...
  1.   History
  2.   sew, hang out, shop
  3.   fashion designing.......?
  4.   reading, sewing, hanging with friends
  5.   penguins, dogs!
  6.   she'll get over things fast and loves me
  7.   pasta
  8.   PILLOWS!!
  9.   florida
My Faves…
  1.   Top Model
  2.   Transformers or Marley and Me
  3.   Taylor Swift, PCD, Beyonce
  4.   THE CLIQUE (LOVE THAT SERIES!)
  5.   mario kart
  6.   Ashley Tisdale
Style Sense
  1.   demi lovato or Ashley Tisdale
  2.   aeropostal
  3.   cookie dough...HAH! i wanna try that one but i like strawberry
  4.   eyeliner
  5.   clothes
Guyville
  1.   maybe....nooo
  2.   only 1. He's adorable!
  3.   cute, funny, outgoing, artistic, fun, prince charming-ish
  4.   shia laboufe, CHACE CRAWFORD!
Daydreams
  1.   fashion designer
  2.   new york
  3.   new york
  4.   go to new york
  5.   Omg, haha
Either…Or
  1.   NIGHT OWL
  2.   vanilla
  3.   righty
  4.   both
  5.   slob/neatfreak..in the middle
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      treadmill or going for a walk/jog with my dog, swimming
  2.   basketball and field hockey
  3.   jb, demi, pcd, a lotta other bands :]
  4.   to drink tons of water when i'm done
  5. Goal Girl
      to work harder in gym class and exercise more at home, work on breaststroke
  6.   trying to exercise more at home.....
  7.   music
  8.   idk why, but probably michael phelps or Shaun Johnson b/c of how hard they've worked
  9. Tasty Eats
      grapes or nuts
  10.   whole wheat pasta
  11.   go get it...?
  12.   hmm....
  13.   how to stay active in the winter
  14.   sure!
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
How do you de-stress before a major exam?



 
 
X

Win fall faves...

 

 

Attention, fashionistas: It's our annual

Fab Fall Finds giveaway! CLICK HERE to check

out the gear...and enter to grab it for yourself!

 
Posts From Our Friends

sponsored links