Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

2 HOURS AGO Sleeping with makeup on? Talk about a big beauty no-no: http://t.co/dS4jko36NM

3 HOURS AGO The easiest move for totally toned thighs: http://t.co/Anf69Zawxq

4 HOURS AGO Because who doesn't want the recipe for the world's greatest carrot cake? http://t.co/7zWmJLIVHv

 

sponsored links

xoshanniieex3's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Sagittarius(dec.11,93)
  2.   funny random crazy
  3.   3
  4.   Yellow or green
  5.   none:(
  6.   jennette Mccurdy
In A Nutshell...
  1.   bio lunch:)
  2.   Vball-homework
  3.   Foot Ball Hockey(watch) Vball and basket ball(play-watch)
  4.   hangin w friends or chillin w fam.
  5.   My kitty cat Nicki:)
  6.   she is amazing
  7.   chocolate :)
  8.   Friends and some foods from a box lol
  9.   dewey beach Delaware
My Faves…
  1.   Ghost Adventures<333...Gilmore Girls and that 70s show;) or i just flipp around 8 simple rules...haha alot
  2.   parent trap
  3.   david matthews or depends on what mood im in
  4.   Dont have one...but i like stephan king:)
  5.   wii(wii fit):)
  6.   Selena Gomez
Style Sense
  1.   dunno:)
  2.   dont have one i like them all
  3.   not sure..i like alot
  4.   none
  5.   ....clothes.?
Guyville
  1.   nope and nope
  2.   0
  3.   a sweetie a cutie sportie, and loving:)
  4.   idk alot haha
Daydreams
  1.   to be a vet or a teacher:)
  2.   conneticut
  3.   hawaii:)
  4.   give it to ppl who need it:) and my rents so they could quit there jobs as teachers:)
  5.   expect the unexpected
Either…Or
  1.   both
  2.   Chocolate...both
  3.   rightie
  4.   theater..but it depends
  5.   not neat thats for sure lol
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      running swimming bikes and sports
  2.   vball and basketball
  3.   anything except country and some rap
  4.   idk
  5. Goal Girl
      cut down junk food
  6.   cutting down junk food
  7.   my dad
  8.   Im not really sure.
  9. Tasty Eats
      bananas
  10.   chicken and gravey(is that healthy.?lol)
  11.   I eat something filling but healthy or chew gum
  12.   anything and everything. im good w just about everything and im always here:)
  13.   idk nothing yet.
  14.   yep :)
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
Because I'm happyyy! Nothing puts a smile on your face like...



 
 

Free fashion and beauty faves!

 

Want to score a stash of sweet spring essentials? CLICK HERE to enter GL's Fresh Spring Picks Guide 2014!  

 
Posts From Our Friends

sponsored links