Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO Anna & Elsa are servin' up some major hairspo! #PrincessStat: http://t.co/dQpwHoErKm

4 HOURS AGO Swap out your fatty foods for clean nom-worthy treats: http://t.co/HvO68YoFFc

5 HOURS AGO Color-changing nail polish just may be the coolest thing ever: http://t.co/sJVrKrDBFm

 

sponsored links

xxaalyxxx's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   Virgo - 9/11 .. -.-
  2.   Sweet, Insecure, Unique
  3.   2 or 4
  4.   Blue, black, purple .. or clear (x
  5.   my little bro, Gavin
  6.   See her everytime I look in the mirror .
In A Nutshell...
  1.   Haha Bio orrr World History
  2.   Homework? Text? ;P Laze aroundd .. eat ? ZzZzzZ ..
  3.   Play: Football, Track, Volleyball .. --- Watch: Football, BJJ, Volleyball
  4.   Sleeping , gaming it , eating . x]'
  5.   Mydog , hahah . <3
  6.   They don't judge me . And they don't take me too seriously (x I love all my friends <3
  7.   Does soda count ? Hahah
  8.   people happy (:
  9.   HONOLULU, HI, of course . <3' or Florida (:
My Faves…
  1.   Dance Moms ! Haha or Abby's Ultimate Dance Competition .. I'm a sucker for that (x or Catfish ^.^
  2.   The Blindd Side, John Q, The Freedom Writers, andd Matilda . <3
  3.   Haha Nas ! Immortal Technique , Linkin Park , Eminem
  4.   House of the Scorpion, Upstate, Bending Towards the Sun, The Thief Lord
  5.   Far Cry 3 or Black Ops 2 . Yeaaah , you could say i'm a gamer (x
  6.   Nicole Scherzinger and Ariana Grande are beautifuuul (:
Style Sense
  1.   Aaall Youtubers haha: Eva Chung , StyleByCarmen , stilababe09 , & lilisimply . I loveee all their styles
  2.   Nina's , Bloom , Yaya's , Tillys , Forever 21
  3.   Don't really do lipgloss. Any chapstick'll do fine (:
  4.   Chapstick , brush , perfume , mascara , lotion , hand sanitizer DEF., and a mirror (duhh , haha) .. I'm good !
  5.   My cardigans , my dresses , my jackets , my skinnies , my leggings , aaand my boots ^.^
Guyville
  1.   Yeaah , and yes
  2.   One and only one <3
  3.   Just like the guy I got (:
  4.   Boo Boo Stuart or Liam Hensworth ^.^ <3 LOL or Baezaaa (;
Daydreams
  1.   Novelist, Special Agent Profiler .. or a nurse:D runs in the family hahaha .
  2.   Honolulu, HI. Cousins, beach, and sun every day! (: or Orlando, Florida <3 I'm in love with that place now haha
  3.   6-month vacay in Honolulu , HI with the cousins in a 5-star suite . (;
  4.   Give $100 to 5 strangers, pay off all of our family's bills, send money to our cousins in Hawaii for school when they're older, store away a reasonable amount, donate to my favorite charities .. and spendd it up!(;
  5.   "A broken heart can always be taped back together again." ~ "Life is the one thing you should never take for granted." ~ "A good friend will help you up when you fall. A best friend wouldn't have pushed you down in the first place." ~ "A nail in my heart .. brings a hammer to his video games." ~ "It doesn't have to fly to be a bird .."
Either…Or
  1.   I'm like nocturnal , LOLOL .
  2.   Chocolate's the BEST , hahah .. buut , vanilla's ok , too [x
  3.   Right . Buuut , I wanna be ambidextrous ;D
  4.   Depends on the movie , bro .
  5.   Total Neat Freak (OCD , blehh) .
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Volleyball ^.^ or kickboxing haha .
  2.   Volleyball (:
  3.   mostly anything by Linkin Park or Kid Ink or Eminem <3
  4.   "Muscle like mind. Push yourself to the limit." (And drink lots of water!)
  5. Goal Girl
      to eat healthier andd to get a flaaat stomach /.\
  6.   TRYING SO HARD not to pig out as much .. -.-
  7.   gold medals and 1st place trophies , bro <3
  8.   Anderson Silva , hahah . (: or my school's Varsity VBall team <33
  9. Tasty Eats
      fruits . Smoothies >:D
  10.   arescaldo .. not sure I spelled it right (Filipino food) it's basically boiled rice to make kinda a thick soup with chicken in it. :)
  11.   stash up on fruit. :P No fruit? Chew gum. No gum? Chew ice (bad habit of mine)! Don't feel like ice? .. give in and pig out in a corner .. :'D
  12.   relationship advice, friend problems, health/beauty, school stress-outs, family, boys (especially, ha I'm boy-lingual)... feel free to ask me anything!
  13.   not much.
  14.   Shuure , hahah (:
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
Hoppy Bunny Day, babes! Who's your fave rabbit?





 
 

Score Splat Hair Chalk!

 

Calling all beauty babes: Want to score a sweet stash of Splat Hair Chalk, then show us your style for a chance to be featured in an upcoming beauty story? CLICK HERE to enter! 

 
Posts From Our Friends

sponsored links