Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO #Quiz—which classic Christmas flick are you? http://t.co/i0LF5xdOKg

3 HOURS AGO .@CodySimpson has some major exciting news: http://t.co/BsrYGeIaoe

4 HOURS AGO This throwback Christmas pic of @FifthHarmony is die for #SOCUTE: http://t.co/9GKHuKVpHl #5H #harmonizers

 

sponsored links

xxalyssa96xx's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   sagittarius
  2.   funny crazy happy
  3.   13 cuz ppl think it is unlucky lol
  4.   blue,green
  5.   1 brother
  6.   Idk
In A Nutshell...
  1.   Social Studies
  2.   Text,AIM,play Wii,Read,Homework(ugh)
  3.   Hockey,Baseball (and play softball)
  4.   hanging with friends,going to the mall,in front of the computer,outside
  5.   My cat and dog (corgi)
  6.   shes funny and honest and loyal
  7.   pizza,banana
  8.   Drawings and writing stories
  9.   California
My Faves…
  1.   The Secret Life Of The American Teenager
  2.   Batman:The Dark Knight [already have]
  3.   none
  4.   wii fit
  5.   Taylor Swift
Style Sense
  1.   myself XD
  2.   Hollister,Aeropostale,American eagle,Pac Sun,Zumiez,aerie,Journeys,DELi'As
  3.   Strawberry, and all the Hollister flavors r great
  4.   Lip gloss,eye shadow
  5.   skinny jeans,Uggs,Hollister stuff
Guyville
  1.   i used to,but not now.
  2.   1
  3.   Taylor Lautner♥♥♥
Daydreams
  1.   famous clothes designer
  2.   anywhere in California
  3.   Italy
  4.   go to the mall with my friends and we would have a great time
  5.   Live everyday like its your last
Either…Or
  1.   night owl
  2.   vanilla
  3.   lefty:]
  4.   DVD..cuz going to a thearter in pajamas gets you dirty looks (i have had an experience with that lmao)
  5.   little of both
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      swimming,riding my bike,tennis,Wii fit is really fun
  2.   field hockey,softball
  3.   Drink lotsa water
  4. Goal Girl
      Look and feel my best.
  5.   Going outside more it is getting warmer-ish
  6.   GL Healthy You..reason I started all of this!
  7. Tasty Eats
      Strawberries,Bananas,Friut Parfait
  8.   Do something to keep me busy or make a fruit parfait
  9.   Anything you need to know. ANYTHING I wanna help:)
  10.   really fun excersize
  11.   yes, why not? XD
  12.  
  13. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
Phew! The holidays can be mega stressful. How do you unwind?


 
 
X

#CyborgMonday is here...

 

Burning for the latest

from the Lunar Chronicles? 

 

CLICK HERE for free excerpts, exclusive new content and insider secrets from the series.

 

+ Win a Sephora "Glamour Yourself" gift card!  

 
Posts From Our Friends

sponsored links