Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

2 HOURS AGO #DailyGiveaway: 10 gals strut in style with a pair of Airwalk’s Parker shoes: http://t.co/exBiydHo2V

2 HOURS AGO Safari style: These animal-print kicks will make your outfit fiercely fashionable: http://t.co/e07eA8XXAd #GLfashion

5 HOURS AGO Here's *everything* you need for a fabulously fashionable fall. So much outfit inspo: http://t.co/8v3OtD2WhK

 

sponsored links

COMMENTS

28 Comments | Add Yours

Add Your Comment!

The Geeky Girl?

I'm sometimes known as the "smart girl" amongst my friends and I'm really not! I am smart, but I don't know everything. People are like...
28 Comments | Add Yours
SORT: OLDEST FIRST | NEWEST FIRST
 

I know alot of people who try to depend on smart girls for everything. Im very intelligent and boys and girls ask me the answers,"EvEn" the smart ones.They are just to lazy 2 think.

by growingupgirl116th on 3/28/2010 2:46:02 PM

 
 

haha, me and my bffls r kinda nerds! we r soooo crazy tho!!! i luv being a smart!! embrace it! Laughing

by veggigurl123 on 2/21/2010 10:26:33 PM

 
 

thats how people think of my group of friends because we all get good grades and actually particiapate and study but im sooo loud too(: its great i love ABSOLUTLY LOVEE<3 being loud and hyper and goofy with my friends because it makes school fun! but i also try to listen in class but im not perfect cuz i get bored and worrk on other stuff too whoops but i still work hard! ;) but yea being fun and loud is why I LOVE SCHOOL! its soo fun with all my frienddss[:

by softball0709 on 1/8/2010 7:24:54 PM

 
 

Sounds like me...I'm making it a point to change that this year, though. Smile

I always feel so awkward talking to the "popular girls" at my school, because they all look like they just walked in from a photo shoot or something, and I just feel out of place. When they talk to me, I don't ever know what to say. I wish I wasn't so shy...sigh...

by the brave little toaster on 7/30/2009 9:26:16 PM

 
 

thats like me except w/ this boy. he calls me the smart one. probably cuz he wuz held back 2 yrs. hes supposed 2 b goin in2 high skl not 7th grade!!!!!

by peacelovepuppies on 7/20/2009 11:11:21 AM

 
 

thats kinda like me but my friends think morre of me

by Madam Gir on 6/28/2009 9:18:22 PM

 
 

You can be smart and still be cool. I am, i mean i have the best grades in my grade but i'm also really popular. =)

by alexandraschrodt456 on 6/25/2009 2:06:44 PM

 
 

U should just say that even though your smart your not the smartest person in the world. If they keep asking for help, help if you want to, or if it's a difficult question, tell them politly to ask someone else.
C
O
M
E

V
I
S
I
T

M
Y

P
R
O
F
I
L
E

P
L
E
A
S
E
!
!
!
Smile

by treezr4hugging on 6/25/2009 8:33:20 AM

 
 

Join Club MANDY now!
You recieve advice on a variety of topics from real girls!

by evercole95 on 6/23/2009 12:21:55 PM

 
 

This is soooooo me. The teachers always call on me and expect me to know everything. My friends always come to me and are like "How do you spell this?" and "Easy for you to say! You're a genius child!"

by converse_girl96 on 6/19/2009 2:20:23 PM

 
You must be signed in to post a comment. SIGN IN or REGISTER

ADD A COMMENT

 

 

Cute boots are a fall essential for every fashionista. So what do look for in the perf pair?



 
 
X

Win fall faves...

 

 

Attention, fashionistas: It's our annual

Fab Fall Finds giveaway! CLICK HERE to check

out the gear...and enter to grab it for yourself!

 
Posts From Our Friends

sponsored links