Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO 4 ways to flirt without saying a word: http://t.co/LHp5svEpre

1 HOURS AGO Meet your new fave murder mystery. Win Famous Last Words, by @KatieAlender today: http://t.co/meJ6kpn5G7 @this_is_teen

2 HOURS AGO Because who doesn't wanna read about British spies?! Enter to win a copy of Dangerous Deceptions from @HMHKids: http://t.co/Eozjo2nZg1

 

sponsored links

COMMENTS

36 Comments | Add Yours

Add Your Comment!

Hangin' with Good Luck Charlie's Bridgit Mendler

We got a chance to chill with the Disney starlet in her ah-dorable dressing room (equipped with floral wall decals and a Nintendo Wii) and wanted to share some more fabulous tidbits.
36 Comments | Add Yours
SORT: OLDEST FIRST | NEWEST FIRST
 

bridgit is such a cool girl.........

by duffy216 on 8/27/2010 8:39:04 PM

 
 

omg that show is THE best! I've watched every episode and Charlie is soooo cute!

by meghan1 on 7/28/2010 11:31:34 PM

 
 

I loved Bridget in the Clique movie as Kirsten and now on love her in Good luck Charlie!

by Catlover26 on 7/24/2010 10:26:49 AM

 
 

i really liked bridget as "Juliette" on "Wizards of Waverly Place" so im glad she has her own show.im soo with bridget.TEAM JACOB!!:>

by bb10940 on 7/23/2010 8:21:49 PM

 
 

Good Luck Charlie is one of my fave shows...I also love Bridgit Mendler.

by kasmac67 on 7/18/2010 8:12:09 PM

 
 

Good Luck Charlie really shows the old classic values of traditional Disney Shows! It's my FAV show now. ;)

by splinterstar on 7/18/2010 5:18:58 PM

 
 

i love Bridget Mendler very much! she is an amazing actor! i really hope i get to meet her someday! wow! that WOULD be a dream come true!

by =]gomez1 on 7/18/2010 1:41:26 PM

 
 

Bridget Mendler is so cool! I don't really like Good Luck Charlie tho.

by PandaGirl558 on 7/15/2010 4:37:10 PM

 
 

Cool she is good

by Cre8tive_2114 on 7/14/2010 9:20:17 AM

 
 

Haha...i should come up with a sushi song.lol
Check out my profile!
leave a comment,
Peace Smile

by chocolatebunny12 on 6/17/2010 7:58:25 PM

 
You must be signed in to post a comment. SIGN IN or REGISTER

ADD A COMMENT

 
What is your go-to after school relaxation method?



 
 
X

Red-hot read alert: Soar through Talon by Julie Kagawa

 

Dragons? Check. Drama? Check.

Our favorite fierce and fiery new series

kicks off with Talon... CLICK HERE

for a scorching sneak peek! 

 
Posts From Our Friends

sponsored links