Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

10 HOURS AGO RT @NiallsBlueEyes9: Thank you @girlslifemag I got my book :) YAY! :) pic.twitter.com/2Yrh9pCq98

10 HOURS AGO How do you feel about smoking? Sound off on the survey: http://t.co/DYrp6lJmWF

13 HOURS AGO 20 ways to flirt with your crush: http://t.co/M6GN4Lfh2r

 

sponsored links

COMMENTS

12 Comments | Add Yours

Add Your Comment!

Gifts that give back: round 1

Here’s a handful of gifts we love that supports causes we adore…
12 Comments | Add Yours
SORT: OLDEST FIRST | NEWEST FIRST
 

cute recycled bracelets! Laughing

by Samocin97 on 12/11/2010 8:23:11 PM

 
 

These r all sooooooooooooooooooo cute, I'll have to find/get some of this!!

by caitlingirl1997 on 12/11/2010 7:43:26 PM

 
 

MOD MOD MOD,
What is a gift that I can make for my parents?

 

Heyy! Take some old pictures and put them in a fun photo album! They will love it : )

Elizabeth P.

by olympicluver on 12/11/2010 5:02:29 PM

 
 

These are all super cute! I want them, or will give them to my friends if I can find and get them!

by shastagirl11 on 12/11/2010 4:21:15 PM

 
 

omg those r soo cuh-yute! i heart helping others and wat better way to do it then buying stuff 4 urself or other people u luv?! i really like the bracelet and lotion stuff tho Smile

by teamjacob74 on 12/11/2010 2:35:07 PM

 
 

I'm prob gonna hav to buy at least 1 of evry single thing on yhis list. I luv helping others plus I get cute stuff for me too. ;)

XOXO~Courtney <333333

by cmn5297 on 12/11/2010 1:28:49 PM

 
 

Love the notebook!

by girlie1 on 12/11/2010 12:19:02 PM

 
 

I loved the Tee shirt and the bracelet!

Oh and girlies I give advice on EVERYTHING so If you've gotta a Q you wanna ask feel free! I LOOOOOVE giving advice!
PS. I'm on GL lot so I'll get back to ya the day you post your comment!
xoxo kikidee12

by kikidee12 on 12/11/2010 11:21:22 AM

 
 

those journals are sooo cute!Smile

by giruiz on 12/11/2010 10:17:26 AM

 
 

Great picks!

by musicluva246 on 12/11/2010 10:12:10 AM

 
You must be signed in to post a comment. SIGN IN or REGISTER

ADD A COMMENT

 

 

The Giver hits theaters on August 15. When will you catch the summer's biggest blockbuster?



 
 
30
:
23
:
59
:
59
DAYS
 
HOURS
 
MIN
 
SEC

Snag a sneak peek of The Giver!

 

 

It's based on an incredible book. It features our current cover girl, Taylor Swift. And it's sure to be the biggest blockbuster of the summer.

 

The Giver hits theaters on August 15. CLICK HERE to find out how your review of the flick can help you score a movie poster and more exclusive swag. 

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links