Web Toolbar by Wibiya

Bridget M.

is modding

 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

32 MINUTES AGO The one guy in class who's always blocking when your crush is around: http://t.co/x5eVoNBasu

3 HOURS AGO Betcha never knew THIS could cure your headache: http://t.co/7N2Zvgihsy

4 HOURS AGO The Grinch or Buddy the Elf—which Christmas movie is totally YOU? Take the #quiz to find out: http://t.co/tB7jzg6gnZ

 

sponsored links

COMMENTS

20 Comments | Add Yours

Add Your Comment!

5 totally chic holiday stress-busters

The holidays are supposed to be a fun, easy, happy time, but every year, it seems we’re pulling our hair out over the stress the season brings.
20 Comments | Add Yours
SORT: OLDEST FIRST | NEWEST FIRST
 



MOD MOD MOD
I am a vegetarian. What are some ways I can get protein?? I eat protein shakes, bars, etc. but im tired of having the same thing every day!





Helen S.

by eemmais on 1/23/2011 2:41:51 PM

 
 

MOD,
I have been contacted for being in the goal getter section..who is Lindsey M.?

by zgirl85 on 1/4/2011 8:10:35 PM

 
 

ummm red is supposed 2 trigger ur appetite an make u hungry lol but red is cute on nails......

COMMENT ON MY PROFILE! ILL COMMENT BACK IF URS IS PUBLIC(:

by awesomeful on 1/4/2011 11:16:52 AM

 
 

MOD I'm going to see Little Fockers on Friday with 3 of my guy friends, and 2 of my girl friends, but I don't know what to wear? I think we may go out to eat somewhere as well. I don't wanna be too cold, and I don't wanna be burning up. If you could please try and give me a few items or pointers, I'd greatly appreciate it. (:

 

 

Hey girly! You could always wear jeans with a long cardigan and boots. Or, leggings with boots and a tunic or casual dress overtop. Both cute and comfy, and warm Smile

xxx

Becca G.

by i<3allelsefails on 1/2/2011 5:51:44 PM

 
 

haha i got some of that stress relief lotion from there for xmas i just sniff it LOL! and i have tht posie tint too.
MODMODMODMOD
happy new year!
so like i said i have that posie tint but it doesnt show very well..... i see no pink or nothing! i put it on right and have tried several different ways it just wont show! i have fair skin if tht helps
thx!




Hey girlie! If that one isn't working for you, try a different tint! 
Marly Z.

by oreo9347 on 1/2/2011 12:48:22 AM

 
 

Modmodmod
Soo, I really want to get blonde highlights, but i don't have money for expensive salon treatments. are there any ways to get highlights for cheap?? (without buying those really cheap dollar store kinds.)
Thankss (:

 

Hey girlie, I definitely don't recommend going to the dollar store to get your highlight kit but walgreens or any other drugstore or walmart sell quality kits for affordable prices 

Paige T.

by glittergurrl on 1/1/2011 9:58:22 AM

 
 

Modmodmod
I have hazel eyes and i was wondering if you know the best Make up colors to use. They are a darkish green but ive been told they appear blue and brown. it just depends on what im wearing.lol Thanx! in advance!




Hey girlie! Colors that you should use for your hazel eyes include browns, golds, greens and blues. You can also use purple to really make your eyes POP! 
Jessica W.

by cougargirl on 12/29/2010 12:42:20 PM

 
 

LOOKING TO BECOME A CHRISTIAN? WANTING TO LEARN MORE ABOUT CHRISTIANITY?
ALREADY A CHRISTIAN? LOOKING FOR CHRISTIAN SUPPORT? LOOKING TO GIVE CHRISTIAN SUPPORT?

Come check out my profile group, Fearless Females. Fearless Females is a Christian-based group that is open to anyone and everyone. Get support from your fellow christian girlies as you share verses, inspirational stories, and ask for advice or strength throughout you spiritual journey. Check it out!

by pondhouse on 12/29/2010 9:46:30 AM

 
 

MODMODMODMOD
Tomorrow I'm going iceskating with my friends. Can you help me with ideas of what outfit/makeup/hair to wear?
Thank you soooo much. ILY!!! And happy New Year! Smile




Hey girl, I'd go for a cute pair of jeans or jeggings, a warm sweater or tunic top and cardi and a cute winter coat, gloves, scarf and hat.

xoxo 
Alyssa B.

by writergirl12 on 12/28/2010 9:36:11 PM

 
 

Lemon balm is also stress reducing.
Its scientifically proven.
Laughing
I think because it makes you happy but also calms because its not like grapefruit. Like once its in balmform it must be less astringent or something but I don't think grapefruit in balm form is the same. Haha ok gonna stop now.

by sleepalotspot on 12/28/2010 9:11:12 PM

 
You must be signed in to post a comment. SIGN IN or REGISTER

ADD A COMMENT

Add the Lip Smacker So Chic Cosmetic Collection to your holiday shopping list. Five fab glosses in one festive set!

 
What’s your present-wrapping style?


 
 
X

#CyborgMonday is here...

 

Burning for the latest

from the Lunar Chronicles? 

 

CLICK HERE for free excerpts, exclusive new content and insider secrets from the series.

 

+ Win a Sephora "Glamour Yourself" gift card!  

 
Posts From Our Friends

sponsored links