Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO 10 last minute costumes straight from your closet: http://t.co/PUCimvKw1G

2 HOURS AGO #DailyGiveaway! 5 block the cold with tough @UrbanOGcom ankle booties: http://t.co/Q1Z32YfVEN

3 HOURS AGO 3 teas to make you feel flawless: http://t.co/YOHoHTs1XQ

 

sponsored links

COMMENTS

12 Comments | Add Yours

Add Your Comment!

Dancing to country music? Why not!

We’ve finally found a video game for all you country gals!
12 Comments | Add Yours
SORT: OLDEST FIRST | NEWEST FIRST
 

Mod mod mod
I'm on my cousins account, btw.
I am not that great in math, so I studied sooo hard for our last test. And after wards, I was sure I got an a. But just now, I looked on my online grades and it said I got a 60 percent! I am soo sad. I had a c in math before, and it's still at a c, but still. We are supposed to have a bunch of quizzes, so in a way that's good so I can get my grade up, but what if it's like this test, where I study and study and am really confident of my grade, and end up failing. This happens all the times, help. And what do I tell my mom, she's gonna be mad. I told her I though I did great but now here's a terrible grade, once again. Thanks in advance Smile




Hey girl,

The same thing happens to me all the time.  Why don't you go talk to your math teacher?  Let them know that even though you've been studying real hard, you're having trouble getting the scores you want.  It's possible that they could offer you some time to meet with them and point out what your obstacle is. 
Jordan S.

by Jaws11 on 5/14/2012 6:16:00 PM

 
 

I friking LOVE country music!

by Swimgirl96 on 5/16/2011 10:00:14 PM

 
 

i just got wii country dance, and its soooo much fun! i love it, but there is not enough songs for me, ive already done all of them, i also have just dance 2 and i havent even done half of those songs

by crowellgirl2 on 5/15/2011 1:18:54 PM

 
 

gr8!!! 2 bad i just got just dance on tuesday. i looove miranda lambert and carrie underwood

by soccerlover99 on 5/12/2011 10:55:44 PM

 
 

OMG i LOVE country music. Whenever I put on the country station, they give me weird look. I <3 TAYLOR SWIFT!!!!

by gea27 on 5/12/2011 7:46:43 PM

 
 

Awesome!!!!! I love country music I live in a city but sometimes I think I was meant to be a country girl!

by sparrowchavez on 5/12/2011 6:36:22 PM

 
 

ewww im a total city gierl (i live in santa monica) and country music is sooo old fashioned. sounfsssd

by bubblepower129 on 5/12/2011 5:56:20 PM

 
 

I want this!

by khaotickaitlin on 5/12/2011 5:32:30 PM

 
 

I want it soooooooooooo bad. I am a real country gal!!!!! I'm excited! WHOOOOOOO!

by Januaryfairy on 5/12/2011 5:03:28 PM

 
 

omg! that is soo cool!

by amazing5998 on 5/12/2011 3:58:41 PM

 
You must be signed in to post a comment. SIGN IN or REGISTER

ADD A COMMENT

 
When it comes to Halloween treats, your motto is...

 
 
Our six picks for a thrilling fall reading list? CLICK HERE to check out the newest batch of Fierce Reads!
X

Win fall faves...

 

 

Attention, fashionistas: It's our annual

Fab Fall Finds giveaway! CLICK HERE to check

out the gear...and enter to grab it for yourself!

 
Posts From Our Friends

sponsored links