Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

1 HOURS AGO Traveling this #MemorialDayWeekend? Here's how to pack *perfectly* for any weekend getaway! http://t.co/v5vOG0nFbT

2 HOURS AGO RT @Zendaya: I'm sorry yall...I've been on school lockdown...gotta graduatešŸ˜˜

2 HOURS AGO RT @grace_phipps: I'm thinking about changing my Twitter log line to: "it's not that I'm spoiled, it's just that I'm a pretty pretty princeā€¦

 

sponsored links

COMMENTS

50 Comments | Add Yours

Add Your Comment!

6 celeb boys we'd love to run into on the beach

Ahhh, beach season. The sand, slushies and, um, cute dudes.
50 Comments | Add Yours
SORT: OLDEST FIRST | NEWEST FIRST
 

Justin Bieber out does all of them!!!

by clarksonfan111 on 5/29/2011 2:39:31 PM

 
 

eww eww eww eww eww and eww! srry ladys, but i rather run into a shark!!

by clarksonfan111 on 5/29/2011 2:37:56 PM

 
 

Avan Jogia is soooo HOT!!!!!!!!
And gross why would you want to run into Justin Bieber.

by Mz.Stars&Hearts on 5/29/2011 2:16:42 PM

 
 

Never heard of them. Except Dylan and Cole.

Hey girls please check out my profile Smile i also give advice! Smile

by wednesday1408 on 5/29/2011 1:40:19 PM

 
 

Avan Jogia is the cutest. James Maslow has girly eyes. Sorry, but he does. lol that is a horrible picture of Cameron Quiseng. the twins and sterling aren't really my type of cute.

by Mikah D. on 5/29/2011 1:34:27 PM

 
 

What about Brendon Urie? ;)

by CupCakers3 on 5/29/2011 1:10:57 PM

 
 

I pick James Maslow,Avan Jogia and only Sterling Knight cuz i i'm in love with his crystal blue eyes

by Princess Keziyah on 5/29/2011 1:05:50 PM

 
 

I would rather run into Justin Bieber more than all of them combined. Smile

by caitlovesoreo96 on 5/29/2011 12:05:30 PM

 
 

My favorite is probably a 3 way tie between James Maslow, Avan Jogia, and Sterling Knight. But Avan Jogia is just a little bit higher than the other two. he's sooo hot!

by beachgirl324 on 5/29/2011 11:03:04 AM

 
 

Justin Bieber?

by miaboo123 on 5/29/2011 10:43:33 AM

 
You must be signed in to post a comment. SIGN IN or REGISTER

ADD A COMMENT

X
 
Summer is almost here, which means pool weather is right around the corner! When you lounge poolside what will you be rockinā€™?



 
 

Design your dress with Duck Tape for a chance to win $10,000

 

Wanna stick out at prom? Check out Duck Tape's #StuckAtProm scholarship contest for a chance to show off your ah-mazing design skills! More than $50,000 in scholarships is up for grabsā€”CLICK HERE for deets.

 

 
Posts From Our Friends

sponsored links