Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

2 HOURS AGO How to rock runway hair IRL—see how this amazing teen athlete did it! http://t.co/mPo0TquIk9 #GLBeauty

3 HOURS AGO Sporty style goes chic! Tell us your fave outfit to win!: @OfficialNFLShop http://t.co/sJQuKtqiBw

4 HOURS AGO Does playing hard to get really work out? We have the scoop: http://t.co/aDqcgy19Dr

 

sponsored links

COMMENTS

27 Comments | Add Yours

Add Your Comment!

3 cute 'n' cozy post-practice pieces

Who says you gotta slum it in sweats after your workout?
27 Comments | Add Yours
SORT: OLDEST FIRST | NEWEST FIRST
 

@shastagirl11: even if your petite it could still look good on you, try one on next time you go shopping, theyre cute!

by countryrose257 on 8/24/2011 10:53:12 AM

 
 

I'm wearing a top like that right now only in purple! Laughing

by pinkandlime on 8/24/2011 7:42:45 AM

 
 

i have that dolman (:

by europeanfrenchy on 8/24/2011 2:09:42 AM

 
 

I like the shirt, but it would be great if they have it in a different color and slightly more fitting. I'm petite, and I don't want it to overwhelm my frame.

by shastagirl11 on 8/24/2011 12:06:52 AM

 
 

That shirt is super cute i should get it... SOON!

by kaykayrock on 8/23/2011 10:38:35 PM

 
 

OMG!!! I Love it all lol!Laughing

by bdarrough98 on 8/23/2011 10:02:52 PM

 
 

***************************************************
Hey girls!
Do you need advice?
I'm here to help! (:
Just comment on my profile, and I'll comment on yours, asap!
I can give you advice on just about everything, soooo, comment please! (:


********************************************************

by facebooker1240 on 8/23/2011 8:32:28 PM

 
 

OMG I love all those clothes! And I love the top. I really like all the clothes that come from delias. They're so cute!

by voucher on 8/23/2011 8:16:59 PM

 
 



~MOD~
hey we start school tomorrow and i know its gonna be hot but i don't know if i should wear jeans or wear a pair of shorts....the problem with the shorts is they're a bit too short (for the school dress code) but i've seen other girls wear short shorts....thanks much!!! Laughing




Hey, Girl! Sorry for the “stock” message. We’re psyched you’re here but since this is a super busy time, mods aren’t able to answer personal advice or contest questions. We’re approving your comments now so the girls can start offering feedback right away! If you still have questions, please come back, we’re happy to help…or just let the other chicas answer now! (They give awesome advice, trust us!) Love and thanks! ♥, Your Blog Patrol Babes 
Alyssa B.

by archer_girl on 8/23/2011 7:14:54 PM

 
 

I have yoga pants from PINK! and I have a shirt kinda like that! Another idea i do is i take a like a regular t-shirt and i cut the neckline a bit!

by ktgurl1201 on 8/23/2011 5:15:57 PM

 
You must be signed in to post a comment. SIGN IN or REGISTER

ADD A COMMENT

 
What is at the top of your bucket list?



 
 

Kissing can cause cavities.

X

Quiz: What kind of sister are you?

 

Are you the sassy sister, the shy sister or the supportive sister? Take this quiz—inspired by the new graphic novel Sisters by Raina Telgemeier—to find out!  

 
Posts From Our Friends

sponsored links