Web Toolbar by Wibiya

Bridget M.

is modding

 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO #DailyGiveway! 4 gym rats select a capri pant of their choice from Onzie: http://t.co/pXfQ8Olt90

2 HOURS AGO We've got heart-eyes for @lucyhale's bouncy blowout this Vday! Get the look here: http://t.co/j1fsxpj6VS

14 HOURS AGO This real girl is living your modeling dream IRL: http://t.co/gXcbvOTy4I

 

sponsored links

COMMENTS

19 Comments | Add Yours

Add Your Comment!

Radio Disney's NBT: Who's gonna win?

The finals are here! Did you vote?
19 Comments | Add Yours
SORT: OLDEST FIRST | NEWEST FIRST
 

i don't care who wins as long as it's not that zack guy!

by mirah89 on 12/7/2011 7:07:50 AM

 
 

We're rooting 4 u shaleigh!

by DivaChica on 12/5/2011 3:00:08 AM

 
 

Who got elliminated yesterday?

by orange24601 on 11/26/2011 6:20:17 PM

 
 

okay shaligh looks ALOT like zendaya from shke it up!!! but really wanted tay barton to win but... i really want shaligh to win! you go girl!

by gingeriscute22 on 11/24/2011 9:53:34 PM

 
 

Shaleigh!!!!! Tong

by Catlover4723 on 11/23/2011 8:43:42 PM

 
 

i must say...i'm going for Hollywood ending because i just love bands. i agree...Zach is ech. don't like his voice. and I personally like listening to bands rather than just one individual girl. so yeah Smile

by mychemloverkim on 11/23/2011 10:27:41 AM

 
 

I hope Shaleigh wins, maybe Hollywood ending. But Zack Montana sounds like someones nose job went terribly wrong, and now they squeak when they TRY to sing. Teeheee Who agrees with me?!?!

by buzzingbee on 11/22/2011 8:53:37 PM

 
 

@chloe<3 LOL i was thinking the same thing.
idk maybe hollywood ending cuz i think that zack guy is trying to be like justin bieber and i really have not heard shaleigh

by j4zm09 on 11/22/2011 8:07:43 PM

 
 

Make sure Shaleigh wins. She's the only good one!

by orange24601 on 11/22/2011 7:54:39 PM

 
 

Haha wouldn't it be funny if Zack had a sister name Hannah then she would be Hannah Montana. lol

by chloe<3 on 11/22/2011 6:22:36 PM

 
You must be signed in to post a comment. SIGN IN or REGISTER

ADD A COMMENT

 
What is the first thing you notice about a guy when you meet them?




 
 
X

Score some swoon-worthy reads!

 

Win a cute new collection in our 

Books We're Crushing On giveaway!

CLICK HERE to enter...

 
Posts From Our Friends

sponsored links