Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

1 HOURS AGO Bring a little pink power to your room this weeked with this #DIY fringe! : http://t.co/AH3flKhJ12 pic.twitter.com/3EhHDkh1vO

2 HOURS AGO How are you celebrating your long weekend?👙 🎉🌞🇺🇸

3 HOURS AGO #QUIZ: What @taylorswift13 song *totally* describes your life? http://t.co/f2HvFJ2qDU pic.twitter.com/h14UERyUoJ

 

sponsored links

COMMENTS

37 Comments | Add Yours

Add Your Comment!

How cute are Victoria Justice and Max Schneider?!

Let’s be honest. Some artists tend to have the same sound in all of their songs. But who says that’s a bad thing? Especially when that singer...
37 Comments | Add Yours
SORT: OLDEST FIRST | NEWEST FIRST
 

OMG this is an amazing vid!! But personaly, I'm not a huge fan of How to Rock.

by Brenna04 on 6/26/2012 9:07:47 AM

 
 

omg i LOVE this! i love all of Bruno Mars' songs and this is just so good! lol i love Victoria and Max too...but who's the other guy?

by Alykat18 on 6/25/2012 11:19:18 PM

 
 

OMG, they're soooo cute together!!! I love that video, it's awesome!!!

by Vjazzy08 on 6/25/2012 11:19:18 PM

 
 

I think her and the guy who played Beck were going out

by TeamAlice33 on 6/25/2012 9:49:37 PM

 
 

i hate the lazy song. dunno why; it just bugs me.

by soccerlover99 on 6/25/2012 9:31:14 PM

 
 

I've never made a music video with my friends, but it looks so fun! I think that Victoria and Max should do a medley of Lady Gaga songs. I feel like that would be funny haha.

by supersingershannon on 6/25/2012 8:38:11 PM

 
 

omg max's voice is hot and they make a cute couple! i <3 all those songs!!

by smartgirl2 on 6/25/2012 8:29:43 PM

 
 



MOD MOD MOD
hey i was wondering, lately i have been having this thing where im not really hungry until about 2:30 pm. it might be cuz i sleep in a little later than i should, or that im a bit overweight. is this something i need to be concerned of or am i worrying over nothing?

 

hey! I have about the same eating schedule, so i think it's ok Smile 


Helen S.

by red716 on 6/25/2012 7:53:11 PM

 
 

I thought victoria was good but max was AMAZING!i love him!!!!!!!!!!

by meesby11 on 6/25/2012 6:41:23 PM

 
 

This is so adorable, absolutely genius! I hope it goes out on iTunes <3

by kenzi143 on 6/25/2012 6:02:48 PM

 
You must be signed in to post a comment. SIGN IN or REGISTER

ADD A COMMENT

X
 
Summer is almost here, which means pool weather is right around the corner! When you lounge poolside what will you be rockin’?



 
 

Design your dress with Duck Tape for a chance to win $10,000

 

Wanna stick out at prom? Check out Duck Tape's #StuckAtProm scholarship contest for a chance to show off your ah-mazing design skills! More than $50,000 in scholarships is up for grabs—CLICK HERE for deets.

 

 
Posts From Our Friends

sponsored links