Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO Find out what your go to fall fashion trend is! #GLFashion http://t.co/5YPicHugUv

2 HOURS AGO Find out your body confidence: #GLQuizzes http://t.co/rxV4mmtlqo

3 HOURS AGO Keep those brows in check! Follow these tricks on how to keep up with them: http://t.co/MaRLHigakT

 

sponsored links

COMMENTS

35 Comments | Add Yours

Add Your Comment!

Make a move! 9 ways to chat up your crush

Ever get stuck, deer in headlights-style, when you wanna chat it up with your crush? With a little practice, you’ll never worry about what to say...
35 Comments | Add Yours
SORT: OLDEST FIRST | NEWEST FIRST
 

Hey girls, please join my clubs! If you ever need advice just ask and we’ll get back to you asap!
Queens of Hearts<3 :a club where you can get advice on hair, beauty, fashion, life, friends and especially boys!
Let’s Get Active! : a club that is pretty much a whole group of workout buddies who will give advice, motivate and inspire you to reach your fitness goals and stay healthy and active!

Please join, we’d love to have you and I would appreciate it sooo much!

<3 Honeycakes

by honeycakes on 7/11/2012 10:55:44 AM

 
 

These are great ideas that dont seen to flirtatous. LOL. thx GL

by colorqueen101 on 7/11/2012 10:31:23 AM

 
 



mod mod mod
i want a boyfriend,but all the guys i like would date popular and mean girls!what should a i do?please help Frown




Hey babe,

If those guys would ONLY date popular and mean girls, they are not the kind of guys you want to be with anyway. Don't worry about those dudes. Instead, switch your focus to looking for kinder guys that aren't so shallow!
Kelly G.

by hot mess on 7/11/2012 5:29:00 AM

 
 

yeah, needed this in june when we had school... just saying...

by soccerlover99 on 7/11/2012 2:36:57 AM

 
 

I find it weird when people say, become friends with the guy first. Because I go to a school with only 101 people in our grade, so everybody's friends, and my Crush, is my BGF. soooo.

by georgetownroad on 7/11/2012 2:03:10 AM

 
You must be signed in to post a comment. SIGN IN or REGISTER

ADD A COMMENT

 

Your sweet tooth needs to be satisfied, what are you craving?




 
 
Are you and your guy meant to be? Select your sign first then his to find out if the stars see love in your future!
YOU
YOUR CRUSH

Quiz: What kind of sister are you?

 

Are you the sassy sister, the shy sister or the supportive sister? Take this quiz—inspired by the new graphic novel Sisters by Raina Telgemeier—to find out!  

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links