Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

4 HOURS AGO This #GLgirl gives you the scoop on gorg glowing skin: http://t.co/iY3iYtAtF7

7 HOURS AGO Currently swooning over these adorbs beach bags: http://t.co/GT2oH9Il1x

8 HOURS AGO Unleash your inner bookworm with our fave award-winning reads: http://t.co/WVbM9Uj7aj

 

sponsored links

COMMENTS

22 Comments | Add Yours

Add Your Comment!

The silliest viral vids we're thankful exist

We’re so pumped for Turkey Day this week that we just can’t stop thinking about all the things we’re thankful for. Over the past year or so...
22 Comments | Add Yours
SORT: OLDEST FIRST | NEWEST FIRST
 

Dancing with an iPod in Public (original). It's a guy named Preston Leatherman dancing through a mall in Nashville with an iPod. My dad is his manager, and he and I are like BESTIES!

by the_girl_in_goal on 11/26/2012 5:54:56 PM

 
 

If you like Psych, join the Psych fan club!

by katgirly on 11/21/2012 11:11:36 AM

 
 

The last one is sooooo FUNNY! o and one that should be added is Jenna Marles SHES HILARIOUS! Look her up on Youtube.

by Lex1 on 11/21/2012 12:34:30 AM

 
 

ATTENION:
CURLY or WAVY haired girls. join my club: Curls go curls.
this is not a club for girls who want to curl their hair but people who have it as a natural texture. any questions about curly hair post onto my profile. JOIN TODAY!!

by briana13 on 11/20/2012 8:45:57 PM

 
 

the last one was too cute!!!!!!!!!!! i was dyin of laughter!!!!!!!!!! omg soooo funny!

by briana13 on 11/20/2012 8:35:50 PM

 
 

Wheres gungnam style?? :o

by scribble2 on 11/20/2012 7:42:08 PM

 
 

LOL , did anyone see that guy sleeping in the background of Harvard Baseball Team’s “Call Me Maybe”? Smile

by gemstone_smile5 on 11/20/2012 7:36:40 PM

 
 

This just made my day.

by emmacd on 11/20/2012 7:01:07 PM

 
 

Ive seen these all! hahah

by 12allie on 11/20/2012 6:45:01 PM

 
 

OMG I <3 The last one! I didn't even know about that I'm so thankful for watching that Smile

by YouCanCallMeCat on 11/20/2012 6:39:34 PM

 
 

how else would we know the days of the week? lol.Do you like to read? Do you like to be yourself and be creative? Then I have the perfect club for you- Ravenclaw girls! You do not have to like the harry potter books- Ravenclaw is a personality! all positions are open, and id love to have more than one person in the club lol! and it also doubles as a advice/book suggestion club..

by Zepfergirl on 11/20/2012 5:48:33 PM

 
 

WILL EVERYBODY JUST LISTEN TO ME PLZ? Frown
I know you've seen those regular comments with oh join my club blah blah blah which is so ironic that my good friend lisseniere's club chatting room. She doesn't get on GL anymore so she told me to take over, it would mean a lot for you to join, I hope you've read this and will join, I promise to get on everyday no matter with school or wat, I'll help you with anything and I ain't lying! Smile I want my friend to be happy to know that this club is in good hands so it would mean the world if a bunch of girls join to show appreciation that you care. I care for my friend lisseniere and I hope you do to! Laughing Thanks 4 reading this even if you don't end up joining I'm happy you read this and thought it through. Thank you and all the best in your life!

by Susmita24 on 11/20/2012 5:09:37 PM

 
 

Thank you so much GL these vids made my day! Laughing

by physicschick on 11/20/2012 4:23:14 PM

 
 

Awwwwww so cute! Loved the kids at the end, so sweet.



*******************************HEYGIRLS!!!!!!**************************************
You need some advice on boys, mean girls, books, friendship troubles, family, holidays, ANYTHING? Or do u just want to chat about nothing in particular?
JOIN CLUB ANYTHING!!!!!!!!!!!!!!!! Most positions are open, PLS JOIN LOVE YA!!!!!!!!

by puddinface7 on 11/20/2012 3:39:45 PM

 
 

I WANT MY CANDY!!!!!!!!!!!

by carinaamina on 11/20/2012 3:01:12 PM

 
 

The Harvard Baseball is my fave! I love that song, the ivy league, and baseball!

by juju_kachoo on 11/20/2012 2:32:56 PM

 
 

I love all thease vids i have seen all of them already. But this was the 1st time seeing that little girl sing! I loved that! It also kinda creeped me out that she was singing that!

by serenitybaum on 11/20/2012 2:32:29 PM

 
 

lol 1D is hilarious and the JB fan actually seems like she would be a stalker;)

by myfatsquirrel on 11/20/2012 1:58:39 PM

 
 

Haha! I love the little girl and the end of I told my kids I ate all their halloween candy agai! SOOO CUTE! some of the other kids are brats though

by icecream8975 on 11/20/2012 11:50:20 AM

 
 

that JB fan is creepy.... the one about i ate all ur candy, omg so funny! I'm crying bc its so funny. I should eat some candy.... nah it's morning. LOL

by VeveJen on 11/20/2012 10:01:32 AM

 
 

rebecca black has another song called prom night, its the same tune as friday but she sounds even worse and the lyrics literally made me pee my pants! u have to check it out!

by t-dog123 on 11/20/2012 6:51:11 AM

 
 

I Told My Kids I Ate All Their Halloween Candy Again AND Overly Attached Girlfriend are my fave!

by Chloe<3 on 11/20/2012 12:26:37 AM

 
You must be signed in to post a comment. SIGN IN or REGISTER

ADD A COMMENT

 
Hoppy Bunny Day, babes! Who's your fave rabbit?





 
 
Want to win this trio of titles? CLICK HERE to score GL's Spectacular Spring Books Guide!

It Takes Two: Win, read and review!

 

Win, read and review an exclusive, advanced reading copy of It Takes Two: A Whole New Ball Game by Belle Payton...and you might be featured by GL! CLICK HERE to enter

 
Posts From Our Friends

sponsored links