Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO When wanting a style change, do you know what actually needs to be changed?: #DailyQuiz http://t.co/DvoJ26FLFF

16 HOURS AGO Bust out a brand new you! How, you may ask? We have all the answers right here!: http://t.co/hC70M42weR

17 HOURS AGO Who run the world? Girls (& tampons)!: http://t.co/sF2jsA3yCU

 

sponsored links

COMMENTS

20 Comments | Add Yours

Add Your Comment!

A quiz for anyone

Hey sweeties! Are ya game for a totally random survey? This one's from a GL reader just like you! 1. Maroon 5 or Train? 2...
20 Comments | Add Yours
SORT: OLDEST FIRST | NEWEST FIRST
 

1. Maroon Five
2. Pop
3. Both! Smile
4. Ballet even though I don't do it! Sounds more fun! Smile
5. Run a mile! I <3 running!
6. Yes, of coarse I do! I eat oatmeal.
7. Neither! never heard of the books, and never watched the show
8. TOMS
9. What are those?
10. Nike

by averya on 12/7/2012 9:54:30 PM

 
 

1. Maroon 5 or Train? Train
2. Country or Pop? pop
3. Pink or Blue? Blue
4. Soccer or Ballet? Soccer
5. Run a mile or Walk 10 miles? Run a mile
6. Do you eat breakfast in the morning? yes
7. Gossip girl: T.V. series or Books? I don't know
8. Toms or Bobs? Toms
9. Nike Elites: like or dislike? like
10. Nike, Under Armour or Adidas Nike or Adidas. I can't choose

by justme_dontchange on 12/5/2012 6:13:43 PM

 
 

1~I like both but Train more
2~Pop
3~Pink
4~Neither-does jazz count?
5~Run a mile
6~Yepp
7~??? LOL
8~Toms
9~idk lol
10~Nike
heheh
kbi
;)

by aspenmountain on 12/5/2012 4:29:41 PM

 
 

1.Maroon 5 or Train? Maroon 5.
2.Country or pop? Ugh so hard but probably pop.
3.Pink or blue? blue.
4.Soccer or ballet? ballet.
5.Run a mile or walk 10 miles? Run a mile.
6.Do you eat breakfast in the morning? all the time.
7.Gossip girl: Tv series or books? neither.
8.Toms or Bobs? toms.
9.Nike Elites: like or dislike? like.
10.Nike, under armour, or adidas? under armour.

by michipie205 on 12/4/2012 9:00:39 PM

 
 

1. Maroon 5 or Train? Train
2. Country or Pop? Pop
3. Pink or Blue? Blue
4. Soccer or Ballet? Ballet
5. Run a mile or Walk 10 miles? run
6. Do you eat breakfast in the morning? yep
7. Gossip girl: T.V. series or Books? books
8. Toms or Bobs? TOMS! definitely.
9. Nike Elites: like or dislike? dislike
10. Nike, Under Armour or Adidas? nike i suppose.

by raininghippos on 12/4/2012 7:54:41 PM

 
 

1. Maroon 5 or Train?Maroon 5
2. Country or Pop? Pop
3. Pink or Blue? Pink
4. Soccer or Ballet? Soccer
5. Run a mile or Walk 10 miles? Run a mile
6. Do you eat breakfast in the morning? Yes
7. Gossip girl: T.V. series or Books? Neither
8. Toms or Bobs? Toms
9. Nike Elites: like or dislike?like
10. Nike, Under Armour or Adidas?Nike

by Angie4748 on 12/4/2012 6:52:46 PM

 
 

TRAIN!!
POP!!!
BOTH!!!!
BOTH!!!
RUN A MILE!!!
YES!!!!!
BOOKS!!!!I LOVE BOOKS!!!!
NIETHER!!!!!!!
IDK!!!!!
NIKE!!!!!

by hgrules on 12/4/2012 6:30:06 PM

 
 

1. Train
2. Pop
3. Pink
4. Neither
5. Run a mile
6. Yes
7. Never seen or red either
8. Toms although I don't own any
9. ?
10. Nike

by maggie183 on 12/4/2012 5:11:06 PM

 
 

1. Maroon 5 or Train? Maroon 5
2. Country or Pop? POP
3. Pink or Blue? PINK
4. Soccer or Ballet? SOCCER
5. Run a mile or Walk 10 miles? RUN
6. Do you eat breakfast in the morning? YESS
7. Gossip girl: T.V. series or Books? GG T.V.
8. Toms or Bobs? Toms
9. Nike Elites: like or dislike? Like
10. Nike, Under Armour or Adidas? UnderArmour

Wow, that was random.

by fashionqn on 12/4/2012 4:57:46 PM

 
 

1. Maroon 5 or Train? Maroon 5
2. Country or Pop? BOTH!
3. Pink or Blue? BOTH!
4. Soccer or Ballet? Neither
5. Run a mile or Walk 10 miles? Run A Mile
6. Do you eat breakfast in the morning? Yes Sometimes
7. Gossip girl: T.V. series or Books? IDK
8. Toms or Bobs? Toms
9. Nike Elites: like or dislike? Hmm IDK
10. Nike, Under Armour or Adidas? NIKE

by theawesome17 on 12/4/2012 2:19:14 PM

 
You must be signed in to post a comment. SIGN IN or REGISTER

ADD A COMMENT

 
How do you de-stress before a major exam?



 
 
X

Ten awesome outfit ideas...

 

Win your favorite look!

 

CLICK HERE to meet the pretty playmakers that'll be MVP in your cutest fall outfits...and tell us your fave to win stylish NFL gear.

 
Posts From Our Friends

sponsored links