Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO Don't get rid of your summer shorts yet! Style 'em into fall with these tricks: http://t.co/Xp7R765Nre

2 HOURS AGO A clean closet = a happy closet. A happy closet = tons of awesome outfits. Here's your plan: http://t.co/hwsRJ4DMlC

3 HOURS AGO Fashionable nails that – wait a minute—yep, have to do with school: http://t.co/OpeFgHDtgG

 

sponsored links

COMMENTS

23 Comments | Add Yours

Add Your Comment!

5 fab bikinis to rock on spring break

Spring break is coming up and that means tonsa stylish chicas are jetsetting to the tropics for a week of fun in the sun. The best way...
23 Comments | Add Yours
SORT: OLDEST FIRST | NEWEST FIRST
 

I love the floral one! SO EFFING ADORABLE!

by sfluv on 3/5/2013 9:34:17 PM

 
 

Gonna have to get in shape to be able to wear any of those...

by softballismyBFF on 3/5/2013 9:17:22 PM

 
 

I agree High Tops FTW!! Smile
I'm a Christian too and they really should show some tankinis and one pieces cuz I feel kinda uncomfortable in bikinis Smile

by caityrican on 3/5/2013 8:25:36 PM

 
 

@pinklol56, of course there gonna be "showy" they're bikinis! I'm not sure were your coming from but to each its own I guess! Smile

by Chloe<3 on 3/5/2013 8:08:06 PM

 
 

Some of these are really cute! I like the geo fresh one the best. By the way that stinks @High Tops FTW, I'm christian but me and my sister can wear bikinis.

by Chloe<3 on 3/5/2013 8:04:49 PM

 
 

Does anyone else think these are too "showy" and they look like push up bras? It screams skank to me

by pinklol56 on 3/5/2013 6:41:16 PM

 
 

OMG I LOVE THE PINK RUFFLE ONE SO CUTE

by tswiftluver13 on 3/5/2013 4:53:53 PM

 
 

These are really cute!! but the only problem is that im a Christian and im supposed to be modest, so I cant wear bikinis, I think you guys should post some cute tankinis too

by High Tops FTW on 3/5/2013 4:47:03 PM

 
 

Hey, does anyone have a good title for a science fair project dealing with the absorbency of diapers? If so, can you post it on my profile? Thanks soooo much!

by rockchik333 on 3/5/2013 3:57:41 PM

 
 



MOD MOD MOD
Is a white shirt cute with a orange tank underneath? And by white shirt I mean it has design on it like ruffles

Hey girl, if you feel confident and comfortable, then you can rock whatever look you want.  Your tee combo sounds cute! 


Karin E.

by Chicwithblondhair101 on 3/5/2013 12:41:46 PM

 
You must be signed in to post a comment. SIGN IN or REGISTER

ADD A COMMENT

Feathers aren't just for the birds. Try clipping feathers in your hair for an easy boho touch. Major style points for practically no effort. 
 

What song do you have playing on repeat on your iPod right now?




 
 

Quiz: What kind of sister are you?

 

Are you the sassy sister, the shy sister or the supportive sister? Take this quiz—inspired by the new graphic novel Sisters by Raina Telgemeier—to find out!  

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links