Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

1 HOURS AGO *SO* impressed! RT @riekerr5: @girlslifemag I DREW @rydelR5 pic.twitter.com/cSecbfvORu

2 HOURS AGO The ten worst things a dude can say to a girl: http://t.co/psObMxqh0e #rude #noiamnotonmyperiod #thankyouverymuch

4 HOURS AGO YAY! :) RT @ssydneytaylor: Had a blast seeing and meeting so many empowering and go-getting young girls at the #GLRockYourLife event today!

 

sponsored links

Celeb "OOPS!" moments to avoid at this year's dance


 
We know, we’ve all had our fair share of awkward and embarrassing moments (ugh!), but we’re not gonna lie, it’s refreshing to hear them happen to someone else for a change. From tripping up the stairs to awkward eye contact, these celebs make us feel a little better about our not-so-great happenings. And while we can all LOL about them now, we seriously hope you can avoid these shockers at your upcoming spring dance. 

  • 1OopsHayden.jpg
    Hayden’s Not-So-Graceful Handshake

    Even if you’re a major germaphobe, do not, by any means, make a face or scramble for your hand sanitizer after you hold hands with your date.  It might offend him and, not to mention, make you look a little cray.

     
    Via buzzfeed.com
  • katyperry.gif
    Katy’s Silly Moment
    Whether you’re flirting with a cutie on the dance floor or sending a Snapchat to your BFF, try not to make a face like Katy Perry’s in public.
     
    Via guycodeblog.mtv.com
  • biebsdance.gif

    Keep it Classy

    Even if you’re no twinkle toes, don’t opt for any obscene or less-than-classy dance moves when you’re on the floor with your crush. Hey, you don’t wanna look like the Biebs!
     
    Via gifb.in
  • gaga.gif

    Takin’ a Tumble

    Can’t really walk in those four-inch heels you begged your mom to buy for the spring dance? Better ditch them or you might regret it.  You don’t wanna end up tripping or falling like Lady Gaga.
     
     Via gifb.in
  • jennifer.gif

    Jennifer’s Slip-Up

    Try not to go for a dress that’s too tough to walk in either.  Not only could you trip like Jennifer Lawrence as she went up to receive her Oscar award for Best Actress, but you also won’t be able to show off your moves on the dance floor.
     
    Via tumblr.com
  • SlideShowBanner.jpg

 

Which celeb “Oops!” moment are you seriously hoping doesn’t happen to you—or any of your buds—at this year’s dance? Blog about it, babes.
 
 

BY NICOLE ALTMARK ON 3/21/2013 12:00:00 AM

POSTED IN , , , , ,

comments powered by Disqus
X
 
What subject do you know you're gonna ace this year?
 
 




 
 

Design your dress with Duck Tape for a chance to win $10,000

 

Wanna stick out at prom? Check out Duck Tape's #StuckAtProm scholarship contest for a chance to show off your ah-mazing design skills! More than $50,000 in scholarships is up for grabs—CLICK HERE for deets.

 

 
Posts From Our Friends

sponsored links