Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

2 HOURS AGO 5 adorbs gladiator sandals to gear up in: http://t.co/3JCSg00FV9

4 HOURS AGO LOL your way to flat abs with cute 'n' punny workout tanks: http://t.co/gbVy2dpG7Q

5 HOURS AGO Go #BTS with serious style—grab 5 fab @theduckbrand DIYs right here: http://t.co/pgIbeXHHf3 #ducktape

 

sponsored links

Star Signs

Star Signs

Wanna see what the stars have in store for your future? Lovescopes, friendship forecasts, school outlooks and more! GL's connecting with the cosmos to cast your horoscope each week!


11 Comments | Add Yours
SORT: OLDEST FIRST | NEWEST FIRST
 

All my horoscopes have came true and its really cool cause a guy i like like asked me out like my horoscope said some one would ask me an important question.

by Tazzy2200 on 8/12/2013 8:14:33 PM

 
 

so far none of my horoscopes have come true. oh well that's not that bad

by bryonna on 8/12/2013 4:42:24 PM

 
 

omg this is so true for me!

by riogalicia on 8/9/2013 8:49:28 PM

 
 

Omg! So freakily true! My sis is a Virgo and its totally true about her! I'm a pices and its true about me too!

by musicgirl19588 on 8/8/2013 2:23:47 PM

 
 

I wasn't sure about doing cross country...and then I read this and now I'm sure. Freaky!!

by cougargirl on 8/7/2013 3:59:09 PM

 
 

amazing! i just did nail art on my sister last night!!! Hopefully my school horoscope comes true!

by quirkygrl147 on 8/7/2013 2:39:39 AM

 
 

This is like freakishly true!!!!!!

by Makaylaaa on 8/6/2013 10:47:22 PM

 
 

Lol yep I've been meaning to start on a new project and I haven't made new jewelry in a while I guess it's time to start! Haha Smile

by MidnightArrow on 8/6/2013 3:49:16 PM

 
 

Very true actually. FREAKY!!!

by myfatsquirrel on 8/6/2013 3:18:34 PM

 
 

so true

by _karen_ on 8/6/2013 2:57:39 PM

 
 

So far, my horoscope hasn't come true, but that's not a bad thing!

by genieinabottle on 8/6/2013 10:26:39 AM

 
You must be signed in to post a comment. SIGN IN or REGISTER

ADD A COMMENT

 

 

 

Strawberry Lemonade—yum! It's like music to your mouth. So tell us: What sweet song is your summer anthem?



 
 
30
:
23
:
59
:
59
DAYS
 
HOURS
 
MIN
 
SEC

Go back to school in style...

 

 

Cute and comfy kicks? Yes, please!

 

CLICK HERE to check out I Heart UGG

a luxe new line of boots and booties.  

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links