Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

8 HOURS AGO The one guy in class who's always blocking when your crush is around: http://t.co/x5eVoNBasu

11 HOURS AGO Betcha never knew THIS could cure your headache: http://t.co/7N2Zvgihsy

12 HOURS AGO The Grinch or Buddy the Elf—which Christmas movie is totally YOU? Take the #quiz to find out: http://t.co/tB7jzg6gnZ

 

sponsored links

DjDaniD's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Gemini (: June baby!! x)
  2.   Only three words?? lol hmmm caring artistic athletic (:
  3.   hmmm i dunnoo :|
  4.   I like the whole darn rainbow ! :D
  5.   I have the funniest little brother of life! Cammmmm! : DD
  6.   i dunno...doesnt matter anyway. (:
In A Nutshell...
  1.   Art. After all, I go to a special school for art lol
  2.   Homework? Eat dinner! : D lol and play soccer (:
  3.   soccer = lifeee. I spend more time at soccer than I do at home. P:
  4.   PlayingSoccer.Visiting Family.Homework.TalkingToFriends. (:
  5.   hmm doesnt matter, I love em all :D lol
  6.   hmm well i have a couple of close friends. but no bff. and i have too much to say about them all for this little space xD
  7.   hmmm i dunno...anything yummy? lol
  8.   Kraft Dinner?? lol that and cereal is pretty much it xD
  9.   umm i dont care...id rather be at soccer all the time than be anywhere else :P
My Faves…
  1.   i dont really watch tv at all :| i only really watch Spongebob :DD lol
  2.   SO many !! lol
  3.   hmm WAYY too many favourite bands. right now its probably Alesana, BMTH, Nevershoutnever!, Taylor Swift, 3oh!3, Green Day, Billy Talent (:
  4.   The Shack (:
  5.   Sims 3. lol & Ultimate Band.
  6.   i dunno i have lotss (:
Style Sense
  1.   hmmmm i dunno (: i have my own style : D
  2.   Garage. Trend 21 (where I get my band t-shirts:DD). West49. hmm yupp.
  3.   Oh my goodness. "flava?" Please, never again.
  4.   BlackEyeliner. Mascara. The End. lol
  5.   Clothes?
Guyville
  1.   I've had 3. All fails. I'm currently really into this guy (:
  2.   One for sure. Maybe two (:
  3.   Personality, Personality, Personality. If you don't got it, you're not for me.
  4.   No thank you.
Daydreams
  1.   Professional Soccer Player. (:
  2.   I don't care.
  3.   idk
  4.   haha WAYYY to many lol
Either…Or
  1.   I dunno. i'm up every morning at 6 to train for soccer. But I love the night too (:
  2.   Both? (:
  3.   Yo, I'ma leftyyyy :DD
  4.   I love the theater :DD
  5.   I can be a slob. But I'm usually neat (:
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Hmmm my morning jog. (:
  2.   SOCCERRR. I'm at soccer 5 days a week. 'Til 10 some nights (:
  3.   Say wuu? O.o
  4.   I ain't no professional
  5. Goal Girl
      Whatsa "You goal" ??
  6. Tasty Eats
      All kinds of stuff!! Usually yogurt with fruit and nuts (:
  7.   Kraft Dinner! : DD lmaoo
  8.   I eat it? lmaoo
  9.   ANYTHINGG! Dude, if you need something, I'd be happy to help anyone (:
  10.   sure?
  11.  
  12. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
Kissing your crush under the mistletoe: Love it or leave it?


 
 
X

#CyborgMonday is here...

 

Burning for the latest

from the Lunar Chronicles? 

 

CLICK HERE for free excerpts, exclusive new content and insider secrets from the series.

 

+ Win a Sephora "Glamour Yourself" gift card!  

 
Posts From Our Friends

sponsored links