Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

9 HOURS AGO Are you the go-to girl?! http://t.co/VoA0l7HrFc

13 HOURS AGO Are you always offering guidance to your girlfriends? Become an Advice Queen on http://t.co/3vCDbrIax8: http://t.co/HLoaQgowdL

14 HOURS AGO Look drop dead gorgeous with #sugarskull makeup tutorial (oh yeah, pun intended): http://t.co/KI3IBvDj5q

 

sponsored links

agregg13's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   cancer
  2.   funny cute blond
  3.   10
  4.   lime green
  5.   older bro
  6.   i hope i dont have any as hot as me hahahahahahahaha
In A Nutshell...
  1.   history or art:D and i talk alot lol so i guess thats a subject lol
  2.   softball
  3.   softball and basketball football lolz
  4.   hanging out at my friends house
  5.   dogs i love them lol
  6.   they care
  7.   idk edable food hahahaha
  8.   food hahaha
  9.   hawii and montana
My Faves…
  1.   icarly and jonas
  2.   twilight,pirates1,2,3 hahahaha a millon more
  3.   jonas bros
  4.   the twilight saga or any vampire book
  5.   nintendogs:D and many more
  6.   selena gomez
Style Sense
  1.   yes
  2.   ru21
  3.   orange, vanilla, cup cake, chocolate,many many more
  4.   gloss, mascara
  5.   shoes,shirts,and skinny jeans
Guyville
  1.   no,nope:D
  2.   ALOT
  3.   sweet, funny, really cute;D
  4.   nick jonas,taylor lautner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xoxoxoxoxoxoxo to them lol
Daydreams
  1.   idk somthin awesome!!
  2.   GREECE
  3.   idk love them all
  4.   help shelters and try to help cure cancer and if i have money left clothes!!!:]
  5.   you dont know me like that, hahahahahaha
Either…Or
  1.   night owl
  2.   both
  3.   righty tighty
  4.   both unless im sittin by a freak i the theater!!!!! hahahahaha
  5.   half in half!!
 
comments powered by Disqus
 

To get your Instagram peeps in the mood for fall, you post a photo of…




 
 
X

Win fall faves...

 

 

Attention, fashionistas: It's our annual

Fab Fall Finds giveaway! CLICK HERE to check

out the gear...and enter to grab it for yourself!

 
Posts From Our Friends

sponsored links